دانلود فایل جزوه اصول حسابرسی جلد اول از سازمان حسابرسی جمشید اسکندری

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
389KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1048 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

دانلود فایل جزوه اصول حسابرسی جلد اول از سازمان حسابرسی جمشید اسکندری

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه اصول حسابرسی جلد اول از سازمان حسابرسی و استانداردهای حسابرسی تالیف جمشید اسکندری می باشد. این فایل شامل ۷۷ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf  تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه اصول حسابرسی جلد اول از سازمان حسابرسی جمشید اسکندری

اصول حسابرسی جلد اول از سازمان حسابرسی و استاندارد های حسابرسی از جمشید اسکندری

توضیح پیرامون علوم انسانی Receiving اصول حسابرسی جلد اول از سازمان حسابرسی و استاندارد های حسابرسی از جمشید اسکندری from our site will succeed.

حسابرسی عبارت است از رسیدگی به اسناد و مدارک حسابداری و سایر شواهدی که موسسات مورد رسیدگی از آنها برای تهیه صورت های مالی استفاده کرده اند در جهت تهییه گزارشی که در آن حسابرس نظر خود را نسبت به اینکه آیا صورت های مالی مذکور تصویر مطلوب و نسبتا کاملی از وضعیت مالی موسسه را نشان می دهد یا خیر ارائه نماید. حدود رسیدگی باید مشخص باشد تا مسئولیت حسابرسان محدود به میزان رسیدگی انجام شده توسط آنها باشد مانند : دوره رسیدگی، واحد مورد رسیدگی و اطلاعات مالی مورد رسیدگی.

در این بخش از سایت گروه ترجمه تخصصی البرز جزوه حسابرسی ۱ را به صورت رایگان دانلود نمایید. منبع جزوه حسابرسی ۱ کتاب اصول حسابرسی جلد اول از سازمان حسابرسی و استانداردهای حسابرسی از جمشید اسکندری است. جزوه حسابرسی در ۷۷ صفحه فارسی کلیه مفاهیم حسابرسی را پوشش می دهد. دانشجویان رشته حسابداری می توانند این جزوه حسابرسی را به صورت رایگان دانلود نمایند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.