دانلود فایل خلاصه کتاب استراتژی اقیانوس آبی اثر پروفسر چان کیم-دکتر رن مابورن
قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf خلاصه کتاب استراتژی اقیانوس آبی اثر پروفسر چان کیم-دکتر رن مابورن می باشد. این فایل شامل ۴۴ صفحه می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.
خلاصه کتاب استراتژی اقیانوس آبی اثر پروفسر چان کیم-دکتر رن مابورن
استراتژی اقیانوس آبی (بخش اول: استراتژی اقیانوس های آبی (فصل اول : آفرینش اقیانوس های آبی))
فضای بازار جدید ●
فرض کنید که بازار جهانی از دو دسته اقیانوس تشکیل شده است : اقیانوس های آبی و اقیانوس های قرمز . اقیانوس های قرمز معرف کلیه صنایعی هستند که امروزه وجود دارند . اقیانوس های قرمز فضاهای شناخته شده بازار هستند.
اقیانوس های آبی، کلیه صنایعی هستند که در حال حاضر وجود ندارند . اینها فضاهای شناخته نشده در بازار می باشند.
در اقیانوس های قرمز، محدودیت ها و حد و مرز های صنایع تعریف شده و مورد پذیرش واقع گردیده اند و همچنین قوانین بازی رقابت مشخص هستند . در اقیانوس های قرمز شرکت ها سعی می کنند تا به عملکرد بهتری نسبت به رقبا دست یافته، تا بدین ترتیب سهم بیشتری از تقاضای بازار را از آن خود کنند . از آنجایی که اقیانوس های قرمز پرجمعیت اند، (منظور صنایعی است که در آن رقبای زیادی وجود دارند ) احتمال سودآوری و رشد در آنها کم می باشد.
در اقیانوس های قرمز، رقابت کشنده میان شرکت ها آب اقیانوس را قرمز و خون آلود کرده است. در عوض، از اقیانوس های آبی هیچ بهره برداری صورت نگرفته است و هیچ رقیبی در آنها وجود ندارد، بنابراین در اقیانوس های آبی پتانسیل بالایی برای رشد و سودآوری وجود داشته و تقاضای بالقوه بالایی برای محصولات و خدمات این اقیانوس ها وجود دارد . اقیانوس آبی خود می تواند قوانین و حد و مرزهای صنعت را مشخص کند .
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.