دانلود فایل طرح جامع تفصیلی اختیار آباد (استان کرمان) جلد ۱

دانلود فایل طرح جامع تفصیلی اختیار آباد (استان کرمان) جلد ۱
نوع فایل
pdf
حجم فایل
17MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1284 بازدید
10,000 تومان 9,000 تومان٪10 تخفیف

دانلود فایل طرح جامع تفصیلی اختیار آباد (استان کرمان) جلد ۱

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf طرح جامع تفصیلی اختیار آباد (استان کرمان)  شناخت وضع موجودجلد ۱ می باشد. این فایل شامل ۱۴۳ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

طرح جامع تفصیلی اختیار آباد (استان کرمان) جلد ۱

اختیارآباد شهری است در استان کرمان ایران. این شهر در ۱۴ کیلومتری غرب شهر کرمان قرار دارد. اختیارآباد در بخش مرکزی شهرستان کرمان قرار دارد. اختیار آباد زمانی روستائی بر سر راه کرمان به سمت فرودگاه بین‌المللی کرمان قرار داشت. اما امروز عملاً در داخل شهر قرار گرفته‌است. خربزه‌های تولید شده در اختیار آباد بهترین نوع خربزه کویری منطقه کرمان است.

قلعه نفر اختیارآباد در ۵ کیلومتری شهر کرمان، شهر اختیارآباد و در مجاورت باغ فتح‌آباد واقع شده‌است. این اثر در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۸۳ با شمارهٔ ثبت ۱۱۶۰۱ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌است.

چشمه‌های آب معدنی جوقن، بی‌بی، شهراء، جیوه و مرتضی علی که در مجاورت اختیارآباد از زمین خارج می‌شوند از دسته آب‌های کلروره سدیک، سولفاته کلسیک هستند که مشابه آب چشمه نیدربرون لدبن فرانسه می‌باشد.

باغ فتح‌آباد: یکی از مهم‌ترین باغ عمارت‌های تاریخی ایران است. این باغ از از یادگارهای فضل علی خان بیگلربیگی است که به همین دلیل آن را باغ بیگلربیگی نیز می‌گویند. عبور آب فتح‌آباد از میان این باغ به آن صفا و طراوت می‌بخشیده‌است. زمان احداث این باغ به حدود سال‌های ۱۲۵۵ می‌رسد. مصالح ساختمان‌ها از خشت خام و تزیین آن با گچ و مقابل سر در باغ حوضی به ابعاد ۶۰ در ۵ متر با فواره‌های زیبا طراحی شده بود. علاوه بر سر در که ساختمانی دو طبقه داشته طاق نماهایی نیز در طرفین آن احداث شده بود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.