دانلود فایل پاورپوینت رشته تحصیلی دانش آموزان

دانلود فایل پاورپوینت رشته تحصیلی دانش آموزان
نوع فایل
PPT
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
729 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود فایل پاورپوینت رشته تحصیلی دانش آموزان

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت با موضوع رشته تحصیلی دانش آموزان می باشد. این فایل شامل ۱۳ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده است. امیدواریم سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

رشته تحصیلی دانش آموزان

هر کس در زندگی بارها دست به انتخاب می‌زند. چرا که انتخاب یکی از مهمترین فعالیت‌های انسان است.

انسان با انتخاب‌های خود مسیر زندگی‌اش را تعیین می‌کند انسان آزاد آفریده شده است

و به او این اختیار داده شده است که در بسیاری از موارد آنچه را که مناسب می‌داند، برگزیند.

به طور مثال کودک یا نوجوان از میان همه دانش ‌آموزان یا اطرافیان خود تنها عده‌ای را به عنوان دوست خود انتخاب می‌کند. او برای این انتخاب دلایل و ملاک‌های مختلفی دارد. برخی وقتی راه یا چیزی را انتخاب کردند از کار خود راضی هستند و دیگران به دلایل مختلف انتخاب خود را نادرست می‌دانند. موارد دیگری هم وجود دارند که در آنها دست به انتخاب می‌زنیم. انتخاب شغل ، انتخاب همسر ، انتخاب تیم ورزشی و … از این دسته اند.

انتخاب رشته تحصیلی اهمیت فراوانی دارد زیرا انتخاب نادرست رشته تحصیلی سبب افت علمی کشور، تضییع منابع اقتصادی و انسانی، بی تفاوتی و بی انگیزه شدن دانشجو نسبت به مسائل اجتماعی و ایجاد اختلالات روانی در زندگی فردی و اجتماعی دانشجو می گردد.

انتخاب رشته تحصیلی یکی از دغدغه های مهم دانش آموزان و والدین آن ها می باشد زیرا انتخاب درست رشته تحصیلی یکی از دلایل موفقیت تحصیلی و شغلی دانش آموزان در آینده می باشد

برای یک انتخاب رشته درست باید ویژگی های خود دانش آموز از جملهمیزان بهره هوشی، نمرات تحصیلی او ، تعیین نقاط قوت و ضعف او در دروس مختلف ، بررسی علایق و استعدادهای او در زمینه رشته‌ها و مشاغل مورد بررســی قرار گیرد و والدین در این زمیـــنه می توانند با دادن اطلاعات فراوان و واقعی و همچنین ایجاد روحیه عالی و اعتماد به نفس قوی در فرزند خود این توانایی را در او به وجود بیاورند تا بتواند بهترین رشته مورد علاقه خود را انتخاب کند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.