دانلود فایل پاورپوینت مبانی تجارت الکترونیکی

دانلود فایل پاورپوینت مبانی تجارت الکترونیکی
نوع فایل
PPT
حجم فایل
276KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
728 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

دانلود فایل پاورپوینت مبانی تجارت الکترونیکی

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت مبانی تجارت الکترونیکی می باشد. این فایل شامل ۴۵ اسلاید زیبا سودمند و قایل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt  تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت مبانی تجارت الکترونیکی

۳-۱ طرحهای کسب و کار ، طرح توجیهی کسب و کار و مدلهای تجارت الکتونیک

یکی از ویژگیهای تجارت الکتونیکی توانمندی ابداع مدلهای جدید کسب و کار می باشد .مدل کسب و کار، روش انجام کسب و کار می باشد، که  بوسیله آن  شرکت می تواند ایجاد درآمد نموده و در نهایت بقاءخود را حفظ نماید. این مدل بیان می نماید که شرکت در زنجیره ارزش چه موقعیتی دارد. برخی مدلها بسیار ساده می باشند.

طرح کسب و کار، مدرک مکتوبی است که اهداف کسب و کار را شناسایی نموده و طرحی را جهت دستیابی به آنها مطرح می نماید. طرح های کسب و کار به منظور اهداف متنوعی به کار می روند. کارآفرینان از طرحهای کسب و کار جهت جذب سرمایه از سرمایه گذاران ریسک پذیر استفاده می کنند. با اینکه طرح کسب و کار می تواند به منظور ساختاردهی یا مهندسی مجدد در سازمان مورد استفاده قرار گیرند.

یک طرح توجیهی کسب و کار مدرکی مکتوب است که توسط مدیران به کار می رود که بتوانند برای پروژه ها و کاربردهای مخصوص تأمین وجه نمایند. تأکید اصلی آن توجیه یک سرمایه گذاری خاص است. طرح توجیهی کسب و و کار معمولا در سازمانهایی ایجاد می شود که می خواهند یک پروژه جدید را شروع نمایند.

مدلهای در آمد نوعی عبارتند از:

کارمزد مبادله: سازمان حق کمیسیونی را در مقابل تعداد مبادلات انجام شده در یافت می کند برای مثال مبلغی که شما هنگام خرید یا فروش یک خانه می پردازید نوعی کارمزد مبادله است. مبلغ بیشتر به کارمزد بالا تر منجر خواهد شد.

کارمزد حق اشتراک: مشتریان مبالغ ثابتی را معمولا به صورت ماهانه می پردازند تا برخی خدمات استفاده نمایند.

کارمزد تبلیغات : شرکت ها از افراد یا شرکتهای دیگر به منظور قرار دادن یک تبلیغ بروی سایتشان مبلغی را دریافت می کنند .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.