دانلود فایل پاورپوینت GIS و ساماندهی شهری

نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
568 بازدید
5,000 تومان

دانلود فایل پاورپوینت GIS و ساماندهی شهری

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت GIS و ساماندهی شهری می باشد. این فایل شامل ۱۸ اسلاید زیبا ،سودمند و با ارزش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل پاورپوینت GIS و ساماندهی شهری

با توجه به توسعه و پیشرفت کاربردهای سامانه های اطلاعات مکانی، استفاده فن آوری GIS با توجه به وجود انبوهی از اطلاعات در سطح شهرها، که بیشترین اطلاعات آنها مکانی است، ضروری به نظر می رسد. اطلاعات مکانی نیاز اولیه بسیاری از پروژه های خدماتی و عمرانی و زیربنای اصلی طراحی و برنامه ریزی در زمینه توسعه پایدار شهری محسوب می شوند.

استفاده از زیرساختارهای اطلاعات مکانی به منظور جلوگیری از دوباره کاری ها و بالا بردن قابلیت های نهفته در اطلاعات مکانی و افزایش بهره وری از سرمایه گذاری های انجام شده در جهت دستیابی به اهداف توسعه پایدار در جامعه، لازم و ضروری است. امروزه ایجاد زیرساخت های لازم برای تسهیل و تسریع امور اطلاع رسانی از ضروریات جوامع بشری بوده و نقش کلیدی در مدیریت بهینه منابع دارند. هدف اطلاعات مکانی بهبود و سطح زندگی، حرکت به سمت توسعه پایدار با ایجاد بستری مناسب برای مدیریت می باشد.

دسترسی و استفاده از اطلاعات بهنگام و قابل اطمینان یکی از عوامل مهم و حساس در امر تصمیم گیری، مدیریت و برنامه ریزی بهینه در سطوح مختلف یک جامعه می باشد و ایجاد پایگاه اطلاعات مکانی نخستین گام در جهت دست یابی به توسعه پایدار است. بنابراین با بهره گیری از اطلاعات مکانی و با استفاده از سامانه های اطلاعات جغرافیایی

و طراحی و پیاده سازی سامانه اطلاعات مکانی می توان نسبت مکان یابی مناسب برای استقرار کاربری های مختلف،

مدیریت و توسعه زیر ساخت های شهری، برنامه ریزی و مدیریت شهری در مکان گزینی کاربری اراضی شهری

مکان یابی بهینه کاربری های شهری، کاربرد مدیریت حمل و نقل و

ترافیک حمل و نقل شهری و … برای توسعه شهری پایدار اقدام نمود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.