دانلود فایل pdf بررسی قابلیت مدل توزیع خردایش KC-KUM درارزیابی بخش ریزدانه انفجار

دانلود فایل pdf بررسی قابلیت مدل توزیع خردایش KC-KUM درارزیابی بخش ریزدانه انفجار
نوع فایل
pdf
حجم فایل
919KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
721 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود فایل pdf بررسی قابلیت مدل توزیع خردایش KC-KUM درارزیابی بخش ریزدانه انفجار

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf تحقیق بررسی قابلیت مدل توزیع خردایش KC-KUM درارزیابی بخش ریزدانه انفجار می باشد. این فایل شامل ۱۱ صفحه می باشد. و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

 بررسی قابلیت مدل توزیع خردایش KC-KUM درارزیابی بخش ریزدانه انفجار

چکیده :

در این تحقیق یک مدل تجربی توزیع خردایش انفجار تحت عنوان KC-KUM مبتنی برتابع توزیع گاما ارائه شده است. به منظور توصیف دامنه گسترده ای از خردایش سنگ، مدل جدید از ترکیب دو معادله برای توصیف بخش ریزدانه تا میانی و بخش میانی تا درشت دانه انفجار تشکیل می شود.

البته، در این تحقیق به طور ویژه به قابلیت های مدل جدید در ارزیابی بخش ریزدانه انفجار پرداخته شده است. برای این منظور، با بهره گیری از روش آنالیز تصویری، توزیع خردایش هشت انفجار تولیدی انجام شده در معدن سنگ آهن جلال آباد اندازه گیری شد.

سپس اندازه گیری های انجام شده با نتایج بدست آمده از مدل های Kuz-Ram, KC-KUM و Swebrec مقایسه گردید. در نهایتف جهت بررسی عملکرد مدل جدید در ارزیابی بخش ریزدانه انفجار، از روش خطای لگاریتمی استفاده شد و بر اساس نتایج بدست آمده، مقایسه ای میان عملکرد KC-KUM و عملکرد دیگر مدل های نامبرده انجام گردید.

نتایج، برتری چشمگیر مدل KC-KUM در ارزیابی بخش ریزدانه انفجار با کمترین خطای لگاریتمی مطلق نسبت به سایر مدل ها را نشان می دهد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.