دانلود فایل pdf جزوه طراحی آموزشی دیوید مریل (نظریه نمایش اجزاء)
دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل pdf جزوه طراحی آموزشی دیوید مریل (نظریه نمایش اجزاء) می باشد. این فایل شامل ۱۷ صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.
جزوه طراحی آموزشی دیوید مریل (نظریه نمایش اجزاء)
طراحی آموزشی دیوید مریل (نظریه نمایش اجزاء)
مطابق با نظریه نمایش اجزاء مریل، موضوعات شناختی می توانند
به صورت تعمیم و نمونه ارائه گردند. این دو سطح ارائه می تواند به صورت بیانی و سؤالی به دانش آموزان ارائه گردد.
الگوی مریل یکی از الگوهایی است که می توان آن را برای طراحی اجزاء آموزشی در سطح خرد به کار برد .
مریل مانند گانیه معتقد است که نوع هدف های آموزشی، روش های یادگیری و چگونگی آموزش این نوع هدف ها را مشخص می کند در طبقه بندی گانیه تنها یک نوع عملکرد به عنوان نتیجه و حاصل
آموزش در نظر گرفته شده و از آن به عنوان عملکرد نام برده می شود مریل عملکرد را به سه نوع عملکرد تقسیم می کند: یادآوری، کاربرد ، کشف و ابداع
اهداف یا انواع عملکرد از نظر مریل
یادآوری :عملکردی است که فراگیر برای انجام آن به جستجو در حافظه ی خود می پردازد تا اطلاعات آموخته شده را باز یافته و به همان صورت یا با ساختاری جدید ارائه نماید و
کاربرد : عملکردی است که فراگیر اطلاعات آموخته شده را در موقعیت های جدید اعمال می کند، یا به کار می گیرد.
کشف یا ابداع: دستیابی به موضوع و جمع بندی جدید را عملکرد در سطح کشف یا ابداع می نامیم.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.