دانلود فایل pdf جزوه استاندارد بین المللی حسابداری ۱ ارائه صورتھای مالی

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
321KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
540 بازدید
7,500 تومان 6,500 تومان٪13 تخفیف

دانلود فایل pdf جزوه استاندارد بین المللی حسابداری ۱ ارائه صورتھای مالی

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین فایل pdf جزوه استاندارد بین المللی حسابداری ۱ ارائه صورتھای مالی می باشد. این فایل شامل ۴۶ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

استاندارد بین المللی حسابداری ۱ ارائه صورتھای مالی

استاندارد بین المللی حسابداری ۱
ارائھ صورتھای مالی
ھدف
۱. این استاندارد، مبنای ارائھ صورتھای مالی با مقاصد عمومی را مقرر میکند تا از قابل مقایسھ بودن آن با صورتھای مالی دورهھای قبل واحد تجاری و نیز با صورتھای مالی سایر واحدھای تجاری اطمینان حاصل شود. این استاندارد، الزامات کلی درباره ارائھ صورتھای مالی، رھنمودھایی درباره ساختار و حداقل الزامات مربوط بھ محتوای آنھا را تعیین میکند.

واحد تجاری باید این استاندارد را در تھیه و ارائھ صورتھای مالی با مقاصد عمومی بر اساس استانداردھای بین المللی گزارشگری مالی بکار گیرد. سایر ا ستانداردھای بینالمللی گزار شگری مالی، الزامات شناخت، اندازهگیری و اف شای معاملات و سایر رویدادھای خاص را تعیین میکند.

این ا ستاندارد در مورد ساختار و محتوای صورتھای مالی میاندوره ای فشرده کھ طبق استاندارد بینالمللی حسابداری ۳۴ گزار شگری مالی میاندوره ای تھیه می شود، کاربرد ندارد. با وجود این، بندھای ۱۵ تا ۳۵ درباره اینگونھ صورتھای مالی کاربرد دارد. این استاندارد بطور یکسان برای تمام واحدھای تجاری، از جملھ واحدھایی که صورتھای مالی تلفیقی طبق استاندارد بینالمللی گزارشگری مالی ۱۰
صورتھای مالی تلفیقی و واحدھایی کھ صورتھای مالی جداگانھ طبق استاندارد بینالمللی حسابداری ۲۷ صورتھای مالی جداگانه ارائه میکنند، کاربرد دارد.

در این ا ستاندارد از ا صطلاحاتی ا ستفاده می شود کھ برای وا حد ھای انت فاعی، از جمله وا حد ھای تجاری بخش عمومی مناسب است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.