دانلود فایل pdf جزوه استاندارد حسابداری شماره ۱ نحوه ارائه صورتهای مالی

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
275KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
817 بازدید
7,500 تومان 5,500 تومان٪27 تخفیف

دانلود فایل pdf جزوه استاندارد حسابداری شماره ۱ نحوه ارائه صورتهای مالی

قابل توجه دانشجویان و کاربران گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه استاندارد حسابداری شماره ۱ نحوه ارائه صورتهای مالی می باشد. این فایل شامل ۳۱ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf  تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

جزوه استاندارد حسابداری شماره ۱ نحوه ارائه صورتهای مالی

مقدمه
۱ . هدف این استاندارد تجویز مبنایی برای ارائه صورتهای مالی با مقاصد عمومی یک واحد تجاری به منظور حصول اطمینان از قابلیت

مقایسه با صورتهای مالی دوره های قبل آن واحد و با صورتهای مالی سایر واحدهای تجاری می باشد. برای دستیابی به این هدف ،در این استاندارد ملاحظات کلی درخصوص نحوه ارائه صورتهای مالی ، رهنمودهایی درباره ساختار آنها و حداقل الزامات درخصوص محتوای صورتهای مالی ارائه شده است .
چگونگی شناخت ، اندازه گیری و افشای معاملات و سایر رویدادهای خ اص در سایر استانداردهای حسابداری ارائه می شود.

. ۲ الزامات این استاندارد باید در ارائه کلیه ”صورتها ی مالی با مقاصد عمومی“ که براسا س استانداردهای حسابداری تهیه و ارائه می شود، بکار گرفته شود.

۳ . صورتهای مالی با مقاصد عمومی (که از این پس صورتهای مالی نامیده می شود ) برای پاسخگویی به نیازهای استفاده کنندگانی تهیه می شود که در موقعیت دریافت گزارشهای متناسب با نیازهای اطلاعاتی خاص خود نیستند . صورتهای مالی به طور جداگانه یا همراه با سایر گزارشها، جهت اس تفاده عموم ارائه می شود. مفاد این استاندارد برای صورتهای مالی تلفیقی گروه واحدهای تجاری نیز کاربرد دارد.
۴ . در این استاندارد واژه هایی بکار گرفته می شود که در واحدهای تجاری (انتفاعی ) اعم از خصوصی یا عمومی کاربرد دارد . واحدهای غیرانتفاع ی برای بکارگیری الزامات این استاندارد ممکن است نیازمند انجام تعدیلاتی در عناوین اقلام اصلی صورتهای مالی خود یا ارائه اطلاعات بیشتر باشند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.