دانلود فایل pdf خلاصه کتاب کاتلر در مدیریت بازار تالیف فیلیپ کاتلر

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
276KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
875 بازدید
7,000 تومان 5,800 تومان٪17 تخفیف

دانلود فایل pdf خلاصه کتاب کاتلر در مدیریت بازار تالیف فیلیپ کاتلر

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب کاتلر در مدیریت بازار تالیف فیلیپ کاتلر ترجمه دکتر عبدالرضا رضایی نژادمی باشد. این فایل شامل ۲۵ صفحه می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب کاتلر در مدیریت بازار تالیف فیلیپ کاتلر

مطالعه این کتاب بیشتر برای ارائه کلاسی مناسب است. متن اصلی کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر و ترجمه فارسی کامل کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر نیز برای دانلود موجود است. کاتلر درک مفهوم بازاریابی را ساده اما اجرای آن را بسیار دشوار می‌داند. وی بر اساس انچه کاتلریسم خوانده می‌شود معتقد است که بازاریابی بخشی از فلسفه مدیریت مدیران است. مدیران باید با شناخت نیازهای مشتریان، برای آنان ارزش افزوده بیافرینند و رضایت آنان را به‌دست بیاورند تا نهایتاً بتوانند با فروش محصول شان، برای سازمان خود سود کسب کنند.

کاتلر گسترش و کاربرد ابزارهایی از قبیل تجزیه و تحلیل بازار، توسعه محصولات جدید، برنامه‌ریزی راهبردی و سیستم‌های اطلاعاتی یک پارچه را برای موفقیت مدیران بازاریابی توصیه می‌کند. وی مفهوم نیاز مشتری و ارزش‌ آفرینی برای مشتری را به‌عنوان مهم‌ترین وظایف مدیران بازاریابی، جایگزین قیمت، فروش و توزیع نمود. او سازمان‌ها را متقاعد کرد که با مدل مشتری‌ مداری فکر کنند و وفاداری مشتری را به‌دست آورند. اولین کتاب وی در حوزه بازاریابی برای بخش غیرانتفاعی در سال ۱۹۷۳ است که تکمیل تحقیقات وی در سال ۲۰۱۰ در کتابی با عنوان بازاریابی بخش عمومی تألیف شده‌است. این کتاب توسط دکتر عبدالرضا رضایی نژاد به فارسی برگردانده شده‌ است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.