دانلود فایل pdf جزوه حسابداری مالیاتی رشته حسابداری

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
912 بازدید
10,000 تومان 8,900 تومان٪11 تخفیف

دانلود فایل pdf جزوه حسابداری مالیاتی رشته حسابداری

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf جزوه حسابداری مالیاتی رشته حسابداری به همراه سوالات و پاسخ های آنها می باشد. این فایل در ۱۱۰ صفحه می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه حسابداری مالیاتی

آنچه در این جزوه خواهید خواند:

  • بخش اول: دانش مالیاتی
  • بخش دوم: چند پرسش و پاسخ (۷۲)پرسش و پاسخ)
  • بخش سوم: سوالات چهار جوابی (۳۹۰ سوال)
  • بخش چهارم: مسائل حل شده (۶۹ مسئله حل شده)
  • بخش پنجم: مسائل برای حل درکلاس (۶۱ مسئله)

مالیات غیر مستقیم در جزوه درس حسابداری مالیاتی رشته حسابداری :

مالیات‌هائى که پرداخت‌کننده آن مشخص و معین نبوده و تحقق مالیات بستگى به یک قسمت از فعالیت‌هاى اقتصادى و عملیات افراد داشته و قابلیت انتقال آنها بسیار زیاد باشد، مالیات‌هاى غیرمستقیم نامیده مى‌شود. به‌عبارت دیگر، مالیات‌هائى که به‌طور غیرمستقیم بر کالاهاى مصرفى اشخاص وضع شده و از مصرف‌کنندگان وصول مى‌شود. نقش مالیات‌هاى غیرمستقیم در جوامع و اقتصادهاى کمتر توسعه‌یافته در مقایسه با کشورهاى بیشتر توسعه‌یافته مهم‌تر استو هدف تامین مخارج دولت را به اسنی محقق می کند.،این مالیات‌ها، نرخ سرمایه‌گذارى را از راه تقلیل مصرف، بالا مى‌برند و ضریب افزاینده پس‌انداز را رشد مى‌دهند. به هر حال، روى‌آورى به مالیات‌هاى غیرمستقیم در این کشورها زیاد است.

مالیات مستقیم بر خلاف مالیات غیر مستقیم مالیاتی است که مشمولیت پرداخت آن مستقیما نزد بدهکار مالیاتی بوجود می‌آید. به عبارت دیگر اگر به طور مستقیم از دارائی و درآمد افراد وصول شود، که شامل مالیات بر دارائی و مالیات بر درآمد می‌باشد. (بدون هیچ واسطه اى روى درآمدافراد و یا سازمانها و موسسات اقتصادى بسته شود و توسط مامورین دولتى بطور مستقیم وصول شود. مانند مالیات سرانه اى که دولت براساس افراد ساکن در کشور و طبق آمارافراد هر خانوار مالیات مى گیرد ازاین قبیل مالیاتى که دولت بطور مستقیم از حقوق کارمندان خود کسر مى کند.)

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.