دانلود فایل pdf خلاصه کتاب آزمون های فرافکنی شخصیت دکتر هادی بهرامی

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
414KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
2160 بازدید
7,000 تومان 5,000 تومان٪29 تخفیف

دانلود فایل pdf خلاصه کتاب آزمون های فرافکنی شخصیت دکتر هادی بهرامی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب آزمونهای فرافکنی شخصیت دکتر هادی بهرامی می باشد. این فایل شامل ۱۰ صفحه می باشد. و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب آزمونهای فرافکنی شخصیت دکتر هادی بهرامی

در قرون اخیر واژه فرافکنی از نظر معنا و حوزه های کاربرد تحولاتی یافته است:
در علومی نظیر فیزیک، ریاضی و مرایا « الف- پیش از پیدایش روانکاوی به صورت سازوکار جابجایی، سازوکار طرد و انعکاس ساده « ب- با پیدایش روانکاوی بررسی وجوه مختلف محتواهای فرافکنی، کاربرد شیوه های مختلف فرافکنی «۰۳۹۱- ج- سالهای ۰۳۹۱

بررسی فرافکنی از لحاظ تجربی

الف- تحقیق سانفورد در موضوع محرومیت از غذا) ۰۳۹۱ 🙁 افرادی که گرسنگی را تحمل کرده بودند، به نسبت طول گرسنگی شان محرک های مختلف را بیشتر به صورت غذایی ادراک می کرده اند.
ب- تحقیق لووین، شین و مورفی) ۰۳۹۹ 🙁 اولا ادراک پدیده های غذایی به طول مدت گرسنگی و شدت آن بستگی دارد. ثانیا پدیده های رنگین زودتر از پدیده های سیاه و سفید به صورت مواد غذایی ادراک میشوند.
ج- تحقیق برونر و گودمن) ۰۳۹۱ 🙁 آزمودنی ها اشیاء مشابه را که گرانقیمت تر و نفیس تر معرفی می شوند، بزرگتر ادراک می کنند تا اشیایی را که کم ارزش تر معرفی می شوند.

فرافکنی از نظر توماس

الف- فرافکنی بهنجارف:رد احساسات و مقاصدی را به جهان نسبت می دهد که از آن خود اوست و در گفتار یا افکار خود قبول دارد که از آن خود اوست.
ب- فرافکنی مرض : یفرد به دیگران یا جهان خارج احساسات یا مقاصدی را نسبت می دهد که از ان خود اوست، ولی انکار می کند که آن ها را داراست.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.