دانلود فایل pdf خلاصه کتاب تکنیک های آموزشی-رفتاری برای کودکان درخودمانده

دانلود فایل pdf خلاصه کتاب تکنیک های آموزشی-رفتاری برای کودکان درخودمانده
نوع فایل
pdf
حجم فایل
8MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
866 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

دانلود فایل pdf خلاصه کتاب تکنیک های آموزشی-رفتاری برای کودکان درخودمانده

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل نسخه pdf خلاصه کتاب تکنیک های آموزشی-رفتاری برای کودکان درخودمانده ترجمه قسمت هایی از کتاب The Me Book نوشته پروفسور Lovaas می باشد. این فایل شامل ۵۴ صفحه و درغالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

مقدمه مترجم

مربیان و والدین محترم، مطالبی که پیش رو دارید برگرفته از کتاب نوشته پروفسور لوواس مربوط به آموزش کودکان اوتیسم است. هدف از انتشار این مطالب در اختیار قرار دادن اطلاعات و راهکارهایی برای افزایش کیفیت آموزش و بالا بردن سطح آگاهی خانواده ها و مربیان عزیز می باشد. مواردی که در این جزوه مورد بررسی قرار می گیرد به والدین می آموزد که چگونه می توانند با صرف وقت، و به کارگیری دقت بیشتر با کودکان خود رفتار کنند و موارد مورد نیاز کودکان را چگونه به آنها آموزش دهند که اشتیاق یادگیری در فرزندشان شکوفا شود. ما می توانیم با راهکارهایی که در این جزوه ذکر گردیده بچه ها را هم از لحاظ آموزشی و هم از لحاظ رفتاری یاری نماییم.

برخی از نکات احتیاطی درباره فلسفه درمان آموزش :

نخست اینکه، هیچ روشی که بتواند تمام مشکلات افراد ناتوان ذهنی را حل کند، وجود ندارد. البته افرادی که سعی دارند به این اشخاص کمک کنند، به تعدادی از تکنیک های آموزشی نیاز دارند. به عنوان مثال: روش هایی که برای محبت کردن و یا ترساندن یک کودک نابینا به طور ویژه ای خوب جواب می دهد. ممکن است برای یک کودک اوتیسم سرکش تا اندازه ای متفاوت باشد. به هر حال(( معلم، درمانگر یا والد)) باید انعطاف پذیر، خلاق و قادر بر ایجاد تنوع در تکنیک ها و روش ها باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.