دانلود فایل pdf خلاصه کتاب راهنمای حسابداری مالیات بر ارزش افزوده

دانلود فایل pdf خلاصه کتاب راهنمای حسابداری مالیات بر ارزش افزوده
نوع فایل
pdf
حجم فایل
4MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1623 بازدید
10,000 تومان 8,700 تومان٪13 تخفیف

دانلود فایل pdf خلاصه کتاب راهنمای حسابداری مالیات بر ارزش افزوده

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب راهنمای حسابداری مالیات بر ارزش افزوده تالیف علی امانی و غلامحسین دوانی می باشد. این فایل شامل ۲۵۶ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

راهنمای حسابداری مالیات بر ارزش افزوده

کتاب راهنمای حسابداری مالیات بر ارزش افزوده توسط موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت دایارهیافت و به اهتمام علی امانی- غلامحسین دوانی، اعضای جامعه حسابداران رسمی ایران و اعضای انجمن حسابرسان خبره آمریکا تهیه گردیده است.

کتاب راهنمای حسابداری مالیات بر ارزش افزوده در ۲۵۶ صفحه تالیف گردیده و مهمترین ویژگی آن تحلیلی بودن آن و کاربردی بودن آن می باشد.شما با مطالعه این کتاب بطور کامل با مفاهیم ارزش افزوده و تاریخچه آن آشنا شده و در نهایت با حسابداری مالیات بر ارزش افزوده آشنا خواهید شد.

نویسنده در این کتاب ـ به زبانی ساده ـ مالیات بر ارزش افزوده را معرفی و تشریح می‌نماید .گفتنی است …” : یکی از راهکارهای اساسی جهت اصلاح نظام مالیاتی کنونی مالیات بر ارزش افزوده است .مالیات بر ارزش افزوده، یک نوع مالیات چند مرحله‌ای است که از اضافه ارزش کالاهای تولید شده و خدمات ارایه شده، طی مراحل مختلف زنجیره تولید، توزیع و اخذ می‌شود .”… مباحث کتاب مشتمل است بر : جایگاه مالیات بر ارزش افزوده در تحول نظام مالیاتی کشور، پیدایش مالیات بر ارزش افزوده، مبانی نظری مالیات بر ارزش افزوده، عملکرد مالیات بر ارزش افزوده در کشورها، مالیات بر ارزش افزوده در ایران، و پیش نویس لایحه مالیات بر ارزش افزوده .”

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.