دانلود فایل pdf راهنمای دارویی کودکان

دانلود فایل pdf راهنمای دارویی کودکان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
542 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

دانلود فایل pdf راهنمای دارویی کودکان

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf فایل راهنمای دارویی کودکان می باشد. این فایل شامل ۸۶ صفحه جزوه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل pdf راهنمای دارویی کودکان

هر نوع مولکول کوچکی که پس از ورود به بدن با فعل و انفعال در سطح مولکولی عمل بدن را تغییر دهد، دارو نام دارد و بطور خلاصه دارو به مواردی اطلاق می شود که جهت تشخیص، درمان، بهبودی، تسکین و یا پیشگیری از یک بیماری یا شرایط غیرطبیعی بکار می رود.

از آنجا که اغلب اثربخشی یک دارو بستگی به شکل دارو و راه مصار آن دارد، بنابراین در این زمینه یک پرستار باید اطلاعات کافی داشته باشد، لذا این کتابچه توصیفی مختصر در ارتباط با برخی داروهای مورد استفاده در هر یک از بخش های کودکان مبتای برنام دارو، نام حلال، میزان رقیق کردن دارو، طریقه نگهداری و انبار و احتیاطات لازم جهت هر دارو می باشد.
راههای دادن دارو:
پیش از دادن دارو به کودک، پرسشهای زیر را از خود داشته باشید:
دارو چگونه جذب متابولیزه خواهد شد؟ –
بیماری کودک چگونه است، وضعیت تکاملی کودک از نظر جاذب، متابولیسم و دفاع ادرار چطور می باشد؟
آیا کودک داروی دیگری می گیرد که ممکن است با دارویی که شما می دهید از نظر اساتفاده یاا دفاع تداخل داشته باشد؟
دارو را به چه مقدار باید بگیرد؟

نبض، درجه حرارت و تعداد تافس، فشارخون، وضعیت و رنگ پوست ، وضعیت الکترولیتها و رفتارکودک چقدر و چگونه است؟ )در پرونده ثبت شود( پس از دادن دارو باید به نکات زیر توجه داشت:

ساعت، راه دادن، مقدار و محل )تزریق( که در موقع دادن دارو استفاده شده. )در پرونده ثبت شود( یافته های جسمانی ماناد تغییر در وضعیت، عدم وجود تغییرات مورد انتظار، اثرات جانبی یاا اثرات
غیرعادی دارو که بوجود می آید )ثبت در پرونده( در صورت نیاز جهت تعیین اثردرمانی دارو، اندازه گیری سطح سرمی آن در خون. چگونگی تسخیر درمان در همکاری با سایر کارکاان بهداشتی.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.