دانلود فایل pdf مقاله ویژگی های روانشناختی و امید به آینده در زنان مبتلا به سرطان پستان

دانلود فایل pdf مقاله ویژگی های روانشناختی و امید به آینده در زنان مبتلا به سرطان پستان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
471KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
529 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

دانلود فایل pdf مقاله ویژگی های روانشناختی و امید به آینده در زنان مبتلا به سرطان پستان

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین فایل pdf مقاله ویژگی های روانشناختی و امید به آینده در زنان مبتلا به سرطان پستان می باشد. این فایل شامل ۱۲ صفحه می باشد. و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

ویژگی های روانشناختی و امید به آینده در زنان مبتلا به سرطان پستان

مقدمه: سرطان پستان شایعترین نوع سرطان در بین زنان است که باعث بروز اضطراب، افسردگی، ناامیدی و خشم درمبتلایان میشود. هدف پژوهش حاضر شناسایی ویژگیهای روانشناختی و امید زنان مبتلا به سرطان پستان است.

روش بررسی: دراین مطالعه کیفی با استفاده از روش نمونه گیری نظری ۰۲ زن مراجعهکننده به یکی از مراکز درمانی شهر تهران در سال ۲۹۳۰ که مبتلا به سرطان پستان بودند، انتخاب و به صورت انفرادی مورد مصاحبهی نیمه ساختار یافته قرار گرفتند. تجزیه و تحلیل دادهها به کمک روش پدیدارشناختی و کدگذاری متون حاصل از مصاحبه ها انجام شد.

یافته ها: نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل دادهها در دو بخش ویژگیهای روانشناختی زنان مبتلا و امید زنان مبتلا نسبت به آینده شامل امید به آینده و اهداف و تصمیمات جدید دسته بندی شده است.
نتیجه گیری: برخی افراد مبتلا پس از انجام درمانها ویژگیهای روانشناختی مثبت مانند برونگرایی، اجتماعی بودن، صمیمیت، نوعدوستی، انعطافپذیری، معنویتگرایی، مثبتاندیشی و برخی دیگر ویژگیهای منفی مانند اضطراب، تنهایی،افسردگی، غم، خشم و ناامیدی را بروز میدهند. همچنین اکثریت این زنان به آینده امیدوار نیستند، تفکر عامل در آنان ضعیف بوده و انگیزهای برای هدفگذاری و شناخت مسیرهای دستیابی به این اهداف ندارند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.