دانلود پاورپوینت اصول ایمنی در کارگاه های ساختمانی

دانلود پاورپوینت اصول ایمنی در کارگاه های ساختمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
103KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
665 بازدید
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

دانلود پاورپوینت اصول ایمنی در کارگاه های ساختمانی

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت اصول ایمنی در کارگاه های ساختمانی می باشد. این فایل شامل ۱۸ اسلاید قابل ویرایش بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت اصول ایمنی در کارگاه های ساختمانی

در دنیای پیشرفته امروز حادثه همیشه در کمین است. همه ساله میلیون ها حادثه ناشی از کار در دنیا به ویژه در کارگاه ها اتفاق می افتد که بعضی از آنها مرگبار است و برخی دیگر موجب از کار افتادگی کلی و جزئی می گردد.

در اغلب موارد حوادث ناشی از کار موجب از کار افتادگی موقت می شود که ممکن است ماه ها به طول انجامد. حوادث همیشه موجب ایجاد  اضطراب ناراحتی شدید خانواده فرد قربانی می شود و ممکن است در زندگی خانوادگی نیز اثرات مخربی داشته باشد.

در این مقاله به مسایل ایمنی کارگران، نکات ایمنی حین کار در کارگاه ها، عوارض ناشی از کار، عملیات حفاری، حفرچاه، وسایل حفاظت فردی، ایمنی عملیات گودبرداری داربست ها، نردبان ها، بالابرها و نکات ایمنی کار فضاهای تاسیساتی پرداحته شده است.

١- حفاظت و ایمنی کارگران و کارکنان:

کلیه کارگران و کارکنان کارگاه ها باید با توجه به نوع کاری که انجام می دهند از پوشش های حفاظتی و ایمنی مناسب استفاده نمایند.

۱-١- لباس کار مناسب

– در اماکنی که خطر انفجار یا آتش سوزی وجود دارد، استفاده از لباس کارهایی که ایجاد  الکتریسیته ساکن می کنند اکیداً ممنوع است. استفاده از کمربند بر روی لباس کار و آستین  دکمه دار ممنوع می باشد.

– لباس کارگران برق کار نباید هیچ جزء فلزی داشته باشد.

– لباس کار باید با توجه به نوع کار انتخاب شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.