دانلود پاورپوینت تحلیل فرهنگسرای دزفول

دانلود پاورپوینت تحلیل فرهنگسرای دزفول
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
396 بازدید
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

دانلود پاورپوینت تحلیل فرهنگسرای دزفول

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت تحلیل فرهنگسرای دزفول می باشد .این فایل شامل ۲۳ اسلاید قابل ویرایش زیبا بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت تحلیل فرهنگسرای دزفول

توجه: توضیح زیر خارج از متن فایل می باشد.

یکی از این مجتمع‌های زیبای فرهنگی، در شهر دزفول در استان خوزستان قرار دارد که با نام مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول شناخته می‌شود. این فرهنگسرای زیبا که دارای طراحی و معماری خاصی است، شهرتی جهانی پیدا کرده است. مهندس طراح این بنا، فرهاد احمدی است که پس از طراحی سازه که چندین سال به طول انجامید، آن را در جشنواره روروز نروژ شرکت داد و توانست عنوان پروژه منتخب را از آن خود کند. برگزیده شدن پروژه در جشنواره سبب شد که طرح، مورد توجه بیشتری قرار گیرد. ساخت این پروژه به صورت عملی در سال۱۳۶۷ شمسی آغاز و در سال ۱۳۷۲ پایان یافت. این طرح که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت می‌شد به صورت یک طرح ملی شناخته شد.

اهمیت این پروژه، از آن جهت بود که طرح بنا منعکس‌کننده مفاهیم بنیادین دزفول در ایجاد فضا و استفاده از هندسه

مالوف در ترکیب با مصالح بومی بود. این بنا از فناوری مدرن عصر خود نیز بهره می‌گرفت

و در واقع ساختمانی با ویژگی‌های منطقه‌ای بود که امکان درک جهانی را داشت. نظر به اینکه امروزه در برخی بناها طراحی معماری بر اساس الگوهای ایرانی اصیل و فرهنگ ایرانی انجام نمی‌شود، مجتمع فرهنگی دزفول به عنوان بنایی نمونه، که طراحی آن بر اساس در نظر گرفتن ریشه‌های معماری ایرانی و فرهنگ منطقه شکل گرفته است، از اهمیت بسیاری برخوردار شد که می‌توانست الگویی برای دیگر مهندسان ایرانی برای ساختن بناهایی با هویت فرهنگ ایرانی در نظر گرفته شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.