دانلود پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی بررسی اقلیمی شهر شیراز

دانلود پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی بررسی اقلیمی شهر شیراز
نوع فایل
ppt
حجم فایل
4MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
424 بازدید
9,000 تومان 7,800 تومان٪13 تخفیف

دانلود پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی بررسی اقلیمی شهر شیراز

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی بررسی اقلیمی شهر شیراز می باشد. این فایل شامل ۴۵ اسلاید قابل ویرایش بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی بررسی اقلیمی شهر شیراز

شیراز یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان فارس می‌باشد. بر پایهٔ آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال ۱۳۸۵ صورت گرفته‌است، این شهر جمعیتی بالغ بر ۱٬۲۱۴٬۸۰۸ نفر، داشته است.

شهر شیراز در بخش مرکزی استان فارس و در ارتفاع ۱۴۸۶ متری از سطح دریا و در منطقهٔ کوهستانی زاگرس واقع شده و آب و هوای معتدلی دارد. این شهر از سمت غرب به کوه‌‌دراک، از سمت شمال به کوه های بمو، سبزپوشان، ‌چهل ‌مقام و باباکوهی (از رشته کوه های زاگرس) محدود ‌شده ‌است .

تحلیل نمودار اقلیمی:

۱) شرایط مربوط به فروردین ماه: باتوجه به نمودار۴ ساعت از روز در آسایش به سر می برد و در بقیه ساعات برای رسیدن به حد آسایش نیاز به گرمایش دارد.طوری که ۴ ساعت به ۶۲.۵-۷۵ کیلو کالری در ساعت،

۴ ساعت به ۶۲.۵-۵۰ کیلوکالری در ساعت ،۴ ساعت به ۵۰-۳۷.۵ کیلوکالری در ساعت و ۳ ساعت به

۲۵-۱۲/۵کیلوکالری در ساعت انرژی برای رسیدن به حد آسایش نیاز دارد.

۲) شرایط مربوط به اردیبهشت ماه : در این ایام ۱۰ ساعت در شرایط آسایش به سر می برد و ۲ ساعت به ۲۵-۱۲.۵ کیلوکالری در ساعت، ۳ساعت به ۳۷.۵-۲۵ کیلوکالری در ساعت و ۳ ساعت به ۵۰-۳۷.۵ کیلوکالری درساعت انرژی برای جبران سردی هوا و۲ ساعت نیاز به وجود جریان باد به سرعت ۱۰۰ فوت در دقیقه برای رسیدن به حد آسایش دارد.

۳) شرایط مربوط به خرداد ماه : در این مدت حدود ۹ ساعت در آسایش است و برای بقیه ساعات به شرح زیر عمل می کنیم: در مورد ۵. ساعت آسایش از طریق دادن ۱۲.۵ کیلوکالری در ساعت تامین می شود .۴ ساعت نیاز به عبور جریان باد داریم و ۶ ساعت هم نیاز به ایجاد رطوبت و کاهش دما داریم در این ساعات بهتر است از سرمایش تبخیری به منظور کاهش دما و افزایش رطوبت استفاده کنیم.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.