دانلود پاورپوینت جامع طلاق و فرزندان طلاق ۳۲ اسلاید

دانلود پاورپوینت جامع طلاق و فرزندان طلاق ۳۲ اسلاید
نوع فایل
ppt
حجم فایل
897KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
592 بازدید
8,500 تومان 6,500 تومان٪24 تخفیف

دانلود پاورپوینت جامع طلاق و فرزندان طلاق ۳۲ اسلاید

توضیح فایل

پژوهشگران و کاربران گرامی: فایل حاضر پاورپوینت جامع در مورد طلاق و فرزندان طلاق می باشد .این فایل درغالب فرمت ppt و شامل ۳۲ اسلاید زیبا و قابل ویرایش تهیه شده وهم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و زیبا را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

مقدمه

خانواده نخستین محیط اجتماعی است که کودک را زیر سرپرستی و مراقبت قرار می‌دهد از این رو بیش از تمام محیط ‌های اجتماعی در رشد و تکامل فرد تأثیر دارد. خانواده مانند عمارتی است که زن و شوهر ستون‌های آن را تشکیل می‌دهند و فروریختن هر ستون استحکام استواری عمارت را دچار تزلزل و گسستگی می‌کند،

حال چنانچه زن و شوهری نتواند وظیفه ستون استوار این عمارت را برعهده گیرند و به‌ هیچ وجه قصد سازش و تفاهم نداشته باشد. با قبول طلاق و جدایی تصور می‌کنند راه نجات را برای خود و فرزندان فراهم آورده، اما خود در آینده شاهد شکست و ناکامی فرزندانشان در خانه و اجتماع خواهند بود.

انحلال خانواده و جدایی که آخرین چاره اختلاف‌های عمیق زن و شوهرها در موارد ضروری می‌باشد، گو اینکه در اسلام امری جایز می‌باشد اما به آنها از دید یک دریچه اطمینان در صورت فقدان سازش ملاحظه می‌شود.

در این صورت است که فرزندان بلاتکلیف و پژمرده و دلشکسته و محروم باقی مانده و فراق می‌بیند. کودکانی که والدینشان از ازدواج خود راضی نیستند اما با هم زندگی می‌کنند، ممکن است تحت تأثیر تنش ناشی از روابط آنها به اضطراب یا افسردگی مبتلا شوند. کودکان پس از جدایی پدر و مادرشان نیز به اضطراب عاطفی دچار می‌شوند. کودکان هنگامی که پس از جدایی هم با پدر و هم با مادر رابطه مداوم دارند.

‌در وضع بهتری به سر می‌برند تا هنگامی که فقط یکی از آنها را به‌طور تنظیم می‌بیند. طلاق هماهنگی میان والدین، مسائل نگه‌داری کودک وحق ملاقات را در بر می‌گیرد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.