دانلود پاورپوینت سازمان های شبدری (چارلز هندی)

دانلود پاورپوینت سازمان های شبدری (چارلز هندی)
نوع فایل
PPT
حجم فایل
528KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
822 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

دانلود پاورپوینت سازمان های شبدری (چارلز هندی)

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت سازمان های شبدری (چارلز هندی) می باشد. این فایل شامل ۴۲ اسلاید زیبا ،سودمند و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت سازمان های شبدری

 CHARLES HANDY  چارلز هندی

متولد سال ۱۹۳۲ میلادی – ایرلند وی معروفترین و اثرگذارترین چهره اروپایی در میان متفکران و اندیشمندان علم مدیریت به شمار می رود.

Shamrock Organizations

چارلز هندی در اوایل دهه ۱۹۹۰ پیش بینی می کند که سازمان های آینده سازمان های شبدری خواهند بود. این سازمان ها بیش از آنکه واجد جنبه های فیزیکی باشند؛ بیشتر سازمانی مجازی Virtual Organization خواهند بود. ساختار سازمان های شبدری کاملاً متفاوت از سازمان های سنتی می باشد. تعداد لایه های مدیریت در سازمان های شبدری کاهش می یابد؛ مدیریت به جای آنکه مظهر و نماد یک طبقه تشریفاتی و بالا در سازمان باشد بیشتر یک فعالیت حرفه ای خواهد بود.

فلسفه نامگذاری سازمان شبدری چیست؟

– : شبدر نشان ملی ایرلند و گیاه کوچکی است که به هریک از ساقه هایش سه برگ چسبیده است. من آن را بــــه گونه ای نمادین به کار می گیرم تا این نکته را روشن سازم که سازمان امروزی از سه گروه مختلف مردم تشکیل شده گروههایی که انتظارات متفاوتی  دارند و شیوه مدیریت بر آنها فرق میکند. اکنون بجای یک نیروی کار، سه نیروی کار وجود دارد که میزان تعهد هریک به سازمان متفاوت است.

نخستین برگ شبدر 

نمایشگر کارکنان اصلی است که من ترجیح می دهم آنهارا هسته متخصص بنامم؛ زیرا از افراد صاحب صلاحیت، متخصصـان یا تکنسین ها یا مدیران تشکیل می شود.

اینها کسانی هستند که برای سازمان ضروری اند. اگر آنها را از دست بدهید سازمان را از دست داده اید. به این افراد نمی توان امر و نهی کرد و به آنها گفت چه کار بکنند. آنها خود را به نوعی شریک شرکت می داننـد و می خواهنـد به آنها به چشم همکار نگاه کنند نه زیردست.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.