دانلود پاورپوینت نارسایی احتقانی قلب (CHF) کورپولمونال (قلب- ریوی)

دانلود پاورپوینت نارسایی احتقانی قلب (CHF) کورپولمونال (قلب- ریوی)
نوع فایل
PPT
حجم فایل
1713KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
706 بازدید
9,000 تومان 7,500 تومان٪17 تخفیف

دانلود پاورپوینت نارسایی احتقانی قلب (CHF) کورپولمونال (قلب- ریوی)

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت نارسایی احتقانی قلب (CHF) کورپولمونال (قلب- ریوی) می باشد. این فایل شامل ۴۷ اسلاید زیبا سودمند و قایل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt  تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت نارسایی احتقانی قلب (CHF) کورپولمونال (قلب-ریوی)

نارسایی احتقانی قلب (CHF)تعریف:

یک سندرم کلینیکی است و در بیمارانی که به علل ارثی یا اکتسابی اختلال در ساختمان یا عملکرد قلب دارند ایجاد می شود. نارسایی احتقانی قلب منجر به احتقان ریوی و در نهایت ادم ریوی

می شود. نارسایی‌ احتقانی‌ قلب‌ عبارت‌ است‌ از عارضه‌ای‌ از بسیاری‌ از بیماری‌های‌ جدی‌ که‌ طی‌ آن‌ قلب‌ مقداری‌ از ظرفیت‌ پمپ‌ کردن‌ کامل‌ خود را از دست‌ می‌دهد. بنابراین‌ خون‌ به‌ داخل‌ دیگر اعضاء، خصوصاً ریه‌ها و کبد، پس‌زده‌ می‌شود.

پاتوژنز:HF یک اختلال پیشرونده بوده که پس از یک حادثه پایه که باعث آسیب عضلات قلبی و کاهش عملکرد میوسیتها و در نتیجه کاهش توانایی میوکاردیوم برای تولید نیروی رو به بیرون می شود ایجاد

می گردد و قلب دیگر نمی تواند انقباضات طبیعی را انجام دهد. این حوادث ممکن است ناگهانی (MI)، تدریجی (افزایش فشار خون و کاهش حجم) و یا ارثی باشند.

ـ پیشگیری‌:
اگر دچار بیماری‌ای‌ هستید که‌ منجر به‌ نارسایی‌ قلب‌ می‌شود، به‌ پزشک‌ مراجعه‌ کنید و برنامه‌ درمانی‌ مربوطه‌ را به‌ دقت‌ اجرا کرده‌ و بدان‌ پایبند باشید. دستورات‌ تغذیه‌ای‌ را نیز رعایت‌ کرده‌، کشیدن‌ سیگار و نوشیدن‌ الکل‌ را متوقف‌ کنید.

ـ درمان‌:

  • ۱. امکان‌ دارد آزمایشات‌ تشخیصی‌ شامل‌ موارد زیر باشند: آزمایش‌ خون‌ و ادرار؛ اکوکاردیوگرافی‌؛ بررسی‌ قلب‌ با کاتتر؛ عکس‌برداری‌ از قلب‌ و ریه‌ها با اشعه‌ ایکس‌؛ آنژیوگرافی‌؛ بررسی‌ رادیواکتیو از کارایی‌ عضله‌ قلب ( اسکن‌ تالیم‌).
  • ۲. هدف‌ از درمان‌ عبارت‌ است‌ بهبود کار پمپ‌ کردن‌ قلب‌، که‌ معمولاً به‌ کمک‌ دارو، استراحت‌، و سایر اقدامات‌ حمایتی‌ انجام‌ می‌گیرد.
  • ۳. گاهی‌ بر حسب‌ علت‌ بیماری‌، ممکن‌ است‌ جراحی‌ روی‌ دریچه‌های‌ قلب‌، سرخرگ‌های‌ قلب‌، یا آنوریسم‌ (شکم‌ آوردن‌) دیواره‌ بطن‌ قلب‌ انجام‌ شود.
  • ۴. پیوند قلب‌ در موارد شدیدی‌ که‌ به‌ درمان‌ دارویی‌ پاسخ‌ نمی‌دهند.و…….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.