دانلود پاورپوینت نرم افزارهای مدیریت استراتژیک 

دانلود پاورپوینت نرم افزارهای مدیریت استراتژیک 
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
596 بازدید
9,000 تومان 7,500 تومان٪17 تخفیف

دانلود پاورپوینت نرم افزارهای مدیریت استراتژیک 

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت نرم افزارهای مدیریت استراتژیک  می باشد. این فایل شامل ۳۳ اسلاید قابل ویرایش بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت نرم افزارهای مدیریت استراتژیک 

امروزه، روشهای مدیریت سازمان یکی از موضوعات چالش برانگیز  بسیاری از مدیران و کارشناسان است.

این موضوع سبب شده تا نظریه ها ، ابزارها ، مدلها و استانداردهای بسیاری در این زمینه ایجاد و در دسترس علاقمندان قرار گیرد.

یکی از مهم ترین موضوعات مدیریتی که تمامی سازمانهای موفق و متعالی دنیا از آن بهره می برند تعیین روشهایی برای برنامه ریزی انعطاف پذیر سازمان در قالب متدولوژیهای متنوع مدیریت استراتژیک است.

برنامه ریزی استراتژیک در سازمانهای مختلف با متدولوژیهای متفاوت و متناسب با ماهیت آن سازمان اجرا می شود. انقلابی که رایانه به وجود آورده است با انقلاب صنعتی قابل مقایسه است. افزایش رایانه به مدیریت استراتژیک کمک‌های زیادی کرده است زیرا نرم افزارها می‌توانند به گونه‌ای طرح‌ریزی شوند که مشارکت افراد در امور سازمان را تقویت نمایند و موجب یکپارچگی، همگونی و صرفه‌جویی گردند همچنین کار تجزیه و تحلیل را آسان‌تر می‌نمایند.

لیست نرم افزارهای مدیریت استراتژیک:

  •  نرم افزار مدیریت استراتژیک Checkmate
  •  مدیریت استراتژیک Bsc_ Master
  • نرم افزار مدیریت استراتژیک Pointer
  •  مدیریت یکپارچه الکترونیکی EIMS
  • نرم افزار داشبود مدیریتی BI
  •  ساختار هلدینگ ها Sakhtar

نرم افزار مدیریت استراتژیک Checkmate:

برنامه ریزی استراتژیک، یک ابزار بسیار عالی به منظور تلفیق تحقیقات، تحلیل ها، نظرات و دانش مدیران در جهت تدوین برنامه استراتژیک سازمان است. نرم افزار برنامه ریزی استراتژیک Checkmate توسط فرد دیوید، نویسنده کتاب معتبر “ مدیریت استراتژیک “، طراحی شده و برای انجام برنامه ریزی استراتژیک در صدها سازمان مورد استفاده قرار گرفته است.

نرم افزار Checkmate از نظر فراهم آوردن امکان مشارکت همه اعضای سازمان جهت تدوین برنامه استراتژیک منحصر بفرد است. به علاوه این نرم افزار در فرایند تدوین استراتژی ها توسط یک کارشناس خارج سازمان به همکاری فرد مسئول از درون سازمان نیز کارآمد است. مدیران برای بهتر فرموله کردن استراتژی‌های خود از نرم‌افزار مدیریت استراتژیک Checkmate  استفاده می‌کنند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.