دانلود کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب سیگنالها و سیستم ها

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
13MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
761 بازدید
9,500 تومان 8,000 تومان٪16 تخفیف

دانلود کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب سیگنالها و سیستم ها

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب سیگنالها و سیستم ها می باشد. این فایل شامل ۱۲۲ صفحه می باشد و در قالب فرمت word تهیه شده است. امیدواریم سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب سیگنالها و سیستم ها

یکی از ارکان مهم تجزیه و تحلیل سیستمها، شناخت انواع سیگنالها و خواص آنها میباشد. روش پردازش سیگنالها نیز، با توجه به نوع آنها تغییر میکند. همچنین عملکرد اغلب سیستمها را میتوان توسط سیگنالهای مقدماتی (سینوسی، نمایی مختلط، ضربه واحد، پله واحد و …) مورد ارزیابی قرار داد.

درک بهتر سیگنالهای ویژه، برای تحلیل سیستمها در حوزه زمان و فرکانس از اهمیت خاصی برخوردار است. در این فصل به مطالعه انواع سیگنالها و خواص آنها خواهیم پرداخت. توصیه میگردد برای درک بهتر مفاهیم تجزیه و تحلیل سیگنالها و سیستمها، مطالب این فصل با دقت بیشتری مطالعه گردد.
-۱-۱ -۱
سیگنال، تابعی از یک یا چند متغیر مستقل است که اطلاعاتی در مورد رفتار و ویژگیهای یک پدیده فیزیکی در اختیار ما قرار میدهد. به طور مثال یک پخش کننده صدا در یک سیستم صوتی، فضای جلو و عقب خود را مرتعش کرده و یک موج فشار طولی ایجاد میکند که مقدار فشار با زمان تغییر کرده و ما آنرا به عنوان صدا دریافت میکنیم.

یک سیگنال ممکن است، فقط توسط یک منبع تولید شده باشد (یک کانالی) و یا از چند منبع مختلف بوجود آمده باشد (چند کانالی). به طور الکترو آنسفالوگرافی) ) EEG مثال، سیگنال مربوط به اندازهگیری فشار خون، یک کانالی میباشد، در صورتیکه سیگنال مربوط به فعالیت مغزی ۱۲۸ کانالی میباشد. برای بررسی فعالیت مغزی، تعداد زیادی الکترود را به نقاط مختلف سر متصل میکنند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.