دانلود pdf فایل کاربرد بالینی داروها تالیف دکتر حسن صدرائی

دانلود pdf فایل کاربرد بالینی داروها تالیف دکتر حسن صدرائی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
6MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
704 بازدید
13,500 تومان 12,000 تومان٪11 تخفیف

دانلود pdf فایل کاربرد بالینی داروها تالیف دکتر حسن صدرائی

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf کتاب کاربرد بالینی داروها ویراست دوم ۱۳۹۱ تالیف دکتر حسن صدرائی و دکتر حسن نورالهی می باشد. این فایل شامل ۵۳۵ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است . امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل کاربرد بالینی داروها تالیف دکتر حسن صدرائی

dyspepsia) سوء هاضمه
سوء هاضمه (دیسپپسی) علائمی همچون درد، احساس پر بودن شکم، زود سیر شدن، نفخ و تهوع را در بر می گیرد. این رخداد در اولسر معده یا دو ازدهه و سرطان معده دیده می شود ولی عموماً
منشاء آن نامعلوم است . عفونت با هلیکوباکتری پیلوری نیز ممکن است وجود داشته باشد ولی اکثر افرادی که دچار سوء هاضمه غیر اولسری هستند ، از بین بردن هلیکوب اکتر پیلوری برایشان سودی
ندارد. با این وجود در سوء هاضمه هایی که اولسرگونه هستند به شرطی که با علائم هشدار دهنده (مثلاً خونریزی یا کاهش وزن ) همراه نباشد، ریشه کن کردن هلیکوباکتر ممکن است در نظر گرفته شود.

gastro-oesophageal ) بیماری رفلاکس گاستروازوفاژل
(reflux disease
عارضه رفلاکس گاستروازوفاژل با علائمی همچون ترش کردن ، برگشت اسید معده به مری و بعضا مشکل بلع (دیس فاژی )، التهاب مری (ازوفاژیت)، اولسراسیون و تنگ شدن مجرا مشخص می شود و با آسم ارتباط دارد .

معالجه بیماری رفلاکس گاستروازوفاژل شامل دارو درمانی، تغییر عادات زندگی و در برخی موارد جراحی است . درمان اولیه بستگی به شدت علائم بیماری دارد و متعاقب ا درمان با توجه به پاسخ تنظیم می گردد . سرعت التیام بستگی به شدت بیماری، درمان بکار رفته و طول مدت درمان دارد .

برای درمان بیماری رفلاکس گاستروازوفاژل با علائم ملایم از آنتی اسیدها و آلژیناتها استفاده می شود . آلژینات ها حاوی آنتی اسید هستند که بر روی محتویات معده شناور می مانند و اسید برگشتی را کاهش و از مخاط مری محافظت می کنند .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.