راهنمای تهویه و اکسیژناسیون غیر تهاجمی در بیماران کووید – ۱۹

راهنمای تهویه و اکسیژناسیون غیر تهاجمی در بیماران کووید – ۱۹
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
588 بازدید
7,000 تومان 5,000 تومان٪29 تخفیف

راهنمای تهویه و اکسیژناسیون غیر تهاجمی در بیماران کووید – ۱۹

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf راهنمای تهویه و اکسیژناسیون غیر تهاجمی در بیماران کووید – ۱۹ می باشد. این فایل شامل ۹ صفحه جزوه تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

راهنمای تهویه و اکسیژناسیون غیر تهاجمی در بیماران کووید – ۱۹

حمایت های درمانی و مراقبت از بیماران مبتلا به اختلالات تنفسی، نیازمند اتخاذ تصمیمات سریع و ملاحظات دقیق می باشد. در حال حاضر با توجه به پاندمی کووید – ۱۹ و نیاز به اکسیژن درمانی در این بیماران و بروز علائم خفیف تا شدید نظیر سندرم پریشانی حاد تنفسی) ARDS (، نحوه اکسیژن درمانی در این بیماران می بایست به صورتی انجام گردد تا هم مشکلات تنفسی بیماران مرتفع گردد و هم بر اساس تسهیلات موجود، پیش بینی ها و آمادگی های لازم نیز در نظر گرفته شود.

به طور کلی بیمارانی که با تشخیص کووید- ۱۹ به مراکز درمانی مراجعه می کنند، یا دارای علائم خفیف بوده که در این صورت براحتی می توان با استفاده از روش هایی نظیر سوند بینی، ماسک ساده و یا ماسک های دارای ذخیره دمی، علائم تنفسی را در آنان کنترل نمود.

اما گاهی شدت بیماری تا حدی است که می بایست حمایت هایی تنفسی یشتری از بیمار صورت پذیرد. استفاده از علائم فرا بالینی نظیر استفاده از دستگاه ها جهت بررسی غلظت اکسیژن بیمار و علائم بالینی بیمار نیز نظیر حالات وی، می تواند نشان دهنده این باشد که اکسیژن تراپی به صورت معمول پاسخگو است و یا خیر.

در این صورت اگر بیمار حمایت لازم را دریافت نکند، تلاش تنفسی مضاعفی در بیمار رخ می دهد که منجر به ایست تنفسی می گردد. گام اول در اکسیژن درمانی بیماران کووید ۱۹ ، بررسی دقیق وضعیت بیماران است.
آنچه مهم است اینکه تهویه مکانیکی غیر تهاجمی بر تهویه تهاجمی اولویت دارد و بر اساس شرایط بیمار این تصمیم اتخاذ می گردد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.