فایل پاورپوینت سیستم های اطلاعات بازاریابی

فایل پاورپوینت سیستم های اطلاعات بازاریابی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
744 بازدید
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

 فایل پاورپوینت سیستم های اطلاعات بازاریابی

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت سیستم های اطلاعات بازاریابی می باشد. این فایل شامل ۲۲ اسلاید بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

 پاورپوینت سیستم های اطلاعات بازاریابی

انفجار اطلاعات بازار یابی:

  • منابع پژوهش  بازار
  • مقدار داده ها

ابزار رشد فزاینده سود در سیستم های اطلاعات بازاریابی (MKIS) بوده است.

سیستم های اطلاعات بازاریابی (MKIS) چیست ؟

طراحی یک سیستم رسمی به منظور ایجاد یک جریان منظم و ساماندهی اطلاعات مفید به منظور استفاده و تحلیل تصمیم گیران بازاریابی (لاموت و مارشال(۱۹۹۲))

MKIS بر سه جزء کلیدی تاکید می کند:

  • ۱- انعطاف پذیر باشد .
  • ۲-  به روز نگهداری شوند
  • ۳- دسته بندی اطلاعات

ویژگی های مهم MKIS

آنها تعاریف سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر را محدود نمی کنند.

تعریف آنها مستلزم جریان های منظم و سازمان دهی شده اطلاعات است .

اطلاعات باید مربوط به تصمیم گیری ها باشد.

مدیران بازاریابی از سیستم ، انتظار انجام تحلیل های بیشتری را دارند.

کاربران اطلاعات بازاریابی:

مدیر ارشد بازاریابی

مدیریت میانی بازاریابی فعالیتهایی از قبیل طرح ریزی ،پژوهش بازار، تبلیغات فروش و ….

مدیران سایر امور

یک پارچگی بازاریابی تولید:

ایجاد یک نقش مرکزی برای بازاریابی و نیز سیستم های اطلاعات بازاریابی شرکت اهمیت دارد.

هدف تولید هدف بازاریابی زمینه مغایرت
مدل های کم و ساده

محصولات استوک

طراحی ، تغییرات فقط ضروری ، ریسک کم

مدل های زیاد و پیچیده

خصوصیات مشتری

تغییرات فوری محصول ، ریسک زیاد

تفاوت مدیریت

۱- طول یا عرض خط تولید

۲- سفارش تولید

۳- تغییرات خط تولید

تفاوت مدیریت
انعطاف پذیری تغییر دائمی ۴- زمان بندی محصول
ارزشیابی ” مناسب“ سفارش ها بطور جدی قبول تمام سفارش ها ۵- برنامه ریزی قابلیت/گنجایش
قابل اطمینان بودن مدیریت
تا حد امکان زود، بدون فهرست موجودی بی واسطه و فوری ، فهرست موجودی فراوان ۷- توزیع
کنترل قابل قبول و منطقی استاندارهای عالی ۸- کنترل کیفیت

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.