مقاله فناوری نانو و طب نوین (کاربردهای فناوری نانو در پزشکی)

مقاله فناوری نانو و طب نوین (کاربردهای فناوری نانو در پزشکی)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
610KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
326 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

مقاله فناوری نانو و طب نوین (کاربردهای فناوری نانو در پزشکی)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf مقاله فناوری نانو و طب نوین (کاربردهای فناوری نانو در پزشکی) می باشد. این فایل شامل ۱۱ صفحه مقاله تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مقاله فناوری نانو و طب نوین (کاربردهای فناوری نانو در پزشکی)

مقدمه: فناوری نانو یکی از شاخه های نوین و جذاب پژوهشی است که فرصت های قابل توجهی را برای تحولات جدید در شاخه های مختلف علوم عرضه می کند. در سال های اخیر طب مدرن تبدیل به یکی از شاخه های اصلی پژوهش های فناوری نانو شده و در آینده علم پزشکی می تواند تا حد زیادی از این فناوری بهره مند شود. بکارگیری فناوری نانو در صنایع نظامی – امنیتی به خصوص در زمینه طب نظامی نیز در دهه اخیر مورد توجه پژوهشگران قرار گرفته است.

هدف از این مقاله ارائه قابلیت ها و کاربردهای نوین فناوری نانو در حوزه پزشکی و مرور چشم انداز آینده این فناوری می باشد.

روش کار: مطالعه حاضر یک مطالعه مروری از نوع روائی می باشد که از طریق جستجو در پایگاه با استفاده از Irandoc و Scopus ،Google scholar ،PubMed های معتبر علمی از قبیل

کلید واژه های فناوری نانو، طب نوین، طب نظامی، درمان، تشخیص و پیشگیری اخرین اطلاعات بدست آمده است.

یافته ها : فناوری نانو دارای قابلیت کاربرد در انواع اعمال پزشکی و مهندسی زیستی می باشد. حاملین بر پایه نانو و ادجوانت های نانویی قابلیت بالایی را در حوزه واکسن از خود نشان داده اند و بی شک در آینده ی این حوزه نقش اساسی خواهند داشت. دستاوردهای اخیر نشان می دهد که نانوذرات می توانند در روش های تشخیصی، تولید کیت و زیست حسگرها و تصویربرداری مغناطیسی کاربرد داشته باشند. اخیرا فناوری نانو بر روش های نوین و جایگزین حمل و ارائه داروها و افزایش کارآمدی آنها در درمان سرطان تمرکز دارد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.