نمونه سوالات تستی و تشریحی درس آموزش و توسعه

 نمونه سوالات تستی و تشریحی درس آموزش و توسعه
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
591 بازدید
9,000 تومان 6,800 تومان٪24 تخفیف

 نمونه سوالات تستی و تشریحی درس آموزش و توسعه

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf نمونه سوالات تستی و تشریحی درس آموزش و توسعه همراه با پاسخ می باشد. این فایل شامل ۶۵ صفحه جزوه تایپ شده با مطالب بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

 نمونه سوالات تستی و تشریحی درس آموزش و توسعه

توجه: توضیح زیر خارج از متن فایل بوده و صرفا جهت تنظیمات می باشد.

آموزش کلیه تلاش‌ ها و فعالیت‌ هایی است که موجب ارتقا سطح دانش و آگاهی و مهارت‏‌ های حرفه‌‏ای شغلی و ایجاد رفتار مطلوب در کارکنان یک سازمان شده و آن‏ها را آماده انجام وظایف و مسئولیت‏‌های شغلی می‏‌‌نماید.

از سوی دیگر، آموزش لزوماً منجر به توسعه کارکنان نمی‌شود. آموزش معمولاً به شرکت در کلاس و کارگاه محدود می‌شود. در حالی که توسعه زمانی رخ می‌دهد که فرد آموزش گیرنده بتواند آموخته های خود را در راستای اهداف سازمان به کار بندد.

آموزش جریانی است که طی آن کارکنان دانش، مهارت و نگرش‌ های مناسب برای ایفای نقش خاصی را می‌آموزند. آموزش یا در معنای فراگیرتر آن، توانمند سازی کارکنان هم برای فرد، هم برای سازمان است.

توسعه فرآیندی است که در آن یادگیری از طریق تجربه اتفاق می‌افتد. در این فرایند علاوه بر نتایج یادگیری و مهارت‌های کاری، نگرش‏‌های کارکنان نیز بهبود می‌یابد و معمولا بلند مدت است.

کارکنان در هر سطحی از سطوح سازمان، اعم از مشاغل ساده یا مشاغل پیچیده محتاج آموزش و یادگیری و کسب دانش و مهارت‌های جدید هستند و باید همواره برای بهتر انجام دادن کار خود از هر نوع که باشد، روش‌ها و اطلاعات جدیدی کسب نمایند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.