پاورپوینت بررسی رابطه تمایز اخلاقی شرکت و فروش محصولات از دیدگاه مصرف کنندگان
دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت بررسی رابطه تمایز اخلاقی شرکت و فروش محصولات از دیدگاه مصرف کنندگان می باشد. این فایل شامل ۳۲ اسلاید بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.
پاورپوینت بررسی رابطه تمایز اخلاقی شرکت و فروش محصولات از دیدگاه مصرف کنندگان
قسمتی از متن فایل:
مقدمه:
در شرایطی که بازرگانی نسل جدیدی از مفاهیم را مرور می کند،
نسلی که توجه جامعه به سمت رسیدن به پیشرفت بیشتر و تکنولوژی های برتر است،
توجه به اخلاق در شرکت می تواند بر انگیزه درونی انسان که همیشه به طور فطری به دنبال کسب معنویت و آرام کردن وجدان خویش است
موثر باشد و حتی وی را به سمت پرداختن هزینه بالاتر برای رسیدن به این آرامش سوق دهد.
یکی از ابزارهای مهمی که دردنیای رقابتی امروزی می توان برای بدست آوردن مزیت رقابتی جهت بالا بردن عملکرد
بخش فروش شرکتها از آن بهره جست ،ایجاد تمایز اخلاقی در شرکت ها می باشد.
در سال های اخیر، در ایران و خارج از کشور تعداد شرکت هایی که اعلام کرده اند
محصولاتشان تحت شرایط منصفانه و عادلانه تولید می شود، رو به افزایش بوده است.
نظرسنجی های اخیر نشان دهنده است که مردم انتظارات بالایی ازشرکت ها و عملکرد اخلاقی کسب و کار دارند.
در انگلستان و آمریکا، سازمان تجارت عادلانه، در سال ۲۰۰۳ افزایش فروش کالاهایی را که
با سازمان یونیسف همکاری داشته اند، از ۴۲%تا۹۱% گزارش داده است.
اهداف پژوهش: هدف اصلی بررسی رابطه تمایز اخلاقی شرکت و فروش محصولات
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.