پاورپوینت نگاهی کوتاه به نقش ارتباط خانوادگی در کاهش اختلالات رفتاری     

پاورپوینت نگاهی کوتاه به نقش ارتباط خانوادگی در کاهش اختلالات رفتاری     
نوع فایل
ppt
حجم فایل
169KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
574 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

پاورپوینت نگاهی کوتاه به نقش ارتباط خانوادگی در کاهش اختلالات رفتاری 

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت نگاهی کوتاه به نقش ارتباط خانوادگی در کاهش اختلالات رفتاری می باشد. این فایل شامل ۶۹ اسلاید بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت نگاهی کوتاه به نقش ارتباط خانوادگی در کاهش اختلالات رفتاری 

یکی از عوامل موثر در شکل گیری رفتار فرد، خانواده است. فضای خانه، نخستین و با دوام ترین عاملی است که در رشد شخصیت افراد تاثیر می گذارد. به گونه ای که می توان گفت پدر و مادر نیرومندترین آموزگار افراد در زندگی و آموزش خانوادگی پایدارترین آموزش و محیط خانه مهم ترین آموزشگاه برای هر فرد است.

فرزندان پیش از آنکه به پند و اندرز والدین عمل کنند رفتار آنان را الگو قرار می دهند. نفوذ والدین در این موضوع تنها محدود به جنبه های ارثی نیست. در آشنا کردن فرزندان به زندگی جمعی و فرهنگ جامعه، خانواده نقش بسیار موثری را ایفا می کند.

بی شک این موضوع را نباید از نظر دور داشت که اغلب افراد مبتلابه مشکلات مختلف شخصیتی از خانواده های ناسالم برخاسته اند.از این رو تامین سلامت روانی افراد خانواده سهم بسزایی در تامین و حفظ سلامت روان جامعه دارد و تامین نکردن سلامت روان خانواده آسیب های شدیدی بر پیکره جامعه وارد می کندپس برای رسیدن به یک جامعه سالم باید ابتدا خانواده سالمی داشته باشیم.

برای رسیدن به یک خانواده سالم باید به مواردی اشاره کنیم که ایجاد روابط سالم بین اعضای خانواده یکی از آنها است. شیوه های ارتباطی نامناسب تاثیرات مضری روی فرد و سلامت او خواهند داشت. خانواده های فاقد روابط گرم و محبت آمیز، خانواده های دارای روابط خصومت آمیز و شیوه های ارتباطی شدیداً وابسته در خانواده معمولاً ناسالم گزارش شده اند. برقراری شیوه ارتباطی منطقی، محترمانه و در عین حال گرم و صمیمانه نشان دهنده خانواده سالم است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.