پاورپوینت ابزارها و روش ها در مدیریت کیفیت مبحث گسترش عملکرد کیفیت (QFD)
دانشجویان و کاربران گرامی: فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل پاورپوینت ابزارها و روش ها در مدیریت کیفیت مبحث گسترش عملکرد کیفیت (QFD) می باشد. این فایل شامل ۴۵ اسلاید بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.
پاورپوینت ابزارها و روش ها در مدیریت کیفیت مبحث گسترش عملکرد کیفیت (QFD)
قسمتی از متن فایل:
۱- مفهوم گسترش عملکرد کیفیت
امروزه سازمان هایی در عرصه موفق تر خواهند بود که در بر آوردن نیاز ها و خواسته های مشتریان ،گوی سبقت را از سایر رقبای بازار بربایند .
به تعبیر دیگر در فلسفه جدید بازار یابی یعنی مشتری گرایی،مرکز توجه ، مشتریان بوده و از دید مشتریان به مساءل نگاه می شود.
این یک واقعیت انکار نا پذیر است که خواسته ها ،نیاز ها و انتظار ات مشتریان تغییر می یابد .
بنا بر این ابتدا باید مشخص شود که مشتری چه می خواهد سپس در جستجو ی یا وسیله تحقق آن بر آمد .
به همین دلیل ،هر روزه تکنیک های مدیریتی جدیدی در راستای کسب مزیت های رقابتی دید گاه مشتری محوری عرضه می شوند .
یکی از مهم ترین تکنیک های مدیریتی و کیفیتی که امکان تعامل بین بخش های تولیدی
و بازار یابی و فروش را فراهم آورده است،تکنیک گسترش عملکرد کیفیت (QFD ) است.
در واقع QFDیک ابزار کیفیتی پیشرفته است که هدف آن افزایش سهم بازار از طریق جلب رضایت مشتری می باشد .
این ابزار در شناسایی و تعیین آن دسته از نیازمندی های مشتریان می باشد.
این ابزار در شناسایی و تعیین آن دسته از نیازمندیهای مشتریان که موجبات پیشی رفتن سازمان نسبت به رقبا را فراهم می نمایند، از قدرت مانور بسیاری برخوردار است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.