جزوه درس مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ITIL v3 استاد امینی
قابل توجه دانشجویان عزیز و کاربران گرامی سایت یو فایل : فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جزوه درس مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ITIL v3 استاد امینی است که این فایل شامل ۵۷ صفحه مطالب بسیار مفید و سودمند می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.
جزوه درس مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ITIL v3 استاد امینی
فناوری اطلاعات، امروزه جزئی جداییناپذیر از هر کسبوکار است که تقریبا روی تمام اجزای یک سازمان تاثیر میگذارد.
از طرف دیگر، ارتباط یکپارچه و کارآمد میان منابع و خدمات IT، به ایجاد یک مزیت استراتژیک
در بازار کمک میکند. اینجاست که مفهوم ITIL معنا پیدا میکند.
استاندارد ITIL یا کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات، چارچوبی برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات است
که به سازمانهای فعال در صنایع مختلف کمک میکند تا خدمات فناوری اطلاعات خود را به شیوهای با کیفیت و مقرون بهصرفه ارائه دهند.
آخرین نسخه منتشر شده از چارچوب ITIL ، نسخه ۴ است که در فوریه ۲۰۱۹ منتشر شد
تا در مدیریت ریسک، تقویت روابط با مشتری و ایجاد یک محیط فناوری اطلاعات برای رشد و تغییر به کسبوکارها کمک کند.
TIL یا کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات، مخفف IT Infrastructure Library ، چارچوبی برای مدیریت خدمات IT است
که بهترین شیوهها را برای ارائه خدمات فناوری اطلاعات تشریح میکند.
رویکرد سیستماتیک ITIL به مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) به کسبوکارها در مدیریت ریسک،
تقویت روابط با مشتری، ایجاد روشهای مقرونبهصرفه و ایجاد یک محیط فناوری اطلاعات پایدار که امکان رشد،
مقیاسپذیری و تغییر را میدهد، کمک میکند.
استاندارد ITIL در طول تاریخ خود چندین بازنگری را پشت سر گذاشته است و در حال حاضر، شامل پنج کتاب است
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.