دانلود پاورپوینت سینمای غرب و هالیوود

دانلود پاورپوینت سینمای غرب و هالیوود
نوع فایل
PPT
حجم فایل
228KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
713 بازدید
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

دانلود پاورپوینت سینمای غرب و هالیوود

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت سینمای غرب و هالیوود می باشد. این فایل شامل ۳۴ اسلاید سودمند ، زیبا و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت سینمای غرب و هالیوود

فهرست:

  1. چگونه صهیونیست های یهودی بر فیلم و تلویزیون آمریکا مسلّط شده اند و گرایش های منفی علیه اعراب و مسلمان ها را برمی انگیزند ؟
  2. برخی فیلم‌های توهین آمیز نسبت به پیامبران الهی
  3. مروری بر فیلم های ضدایرانی هالیوود در سالهای اخیر

چگونه صهیونیست های یهودی بر فیلم و تلویزیون آمریکا مسلّط شده اند و گرایش های منفی علیه اعراب و مسلمان ها را برمی انگیزند؟

بی تردید یکی از قدرتمندترین ابزارهای شکل دهنده افکار در جهان امروز، رسانه های آمریکا و به ویژه، صنعت فیلم سازی هالیوود است.

سینما و تلویزیون آمریکا که تصویر منفی ای را از غیرسفیدپوست ها – بومیان آمریکا، آمریکایی های آفریقایی تبار

و آمریکایی های اسپانیایی تبار – به نمایش گذاشته اند، از دهه ۱۹۵۰م. اعراب و مسلمانان را بیش از هر گروه قومی- مذهبی،

به عنوان مایه نفرت، بیزاری و تمسخر، دستاویز قرار داده اند؛ زیرا اعراب، پرجمعیت ترین گروه سامی هستند و این خصومت علیه آنها، به معنی ضد سامی بودن آنهاست.

مبارزه رسانه ای، تصورهای نادرست متعددی را درباره اعراب و دین غالب آنها (اسلام) ایجاد می کند. اگرچه اعراب برای قرن ها در شهرهای بزرگی چون ربات، الجزیره، اسکندریه، دمشق، بیت المقدس، بیروت، مکه و بغداد زندگی کرده اند، اما غربی ها متقاعد شده اند که اعراب، اغلب چادرنشین های بی فرهنگی هستند که در خیمه های بیابانی زندگی می کنند.

اغلب شبکه های تلویزیونی و صنعت فیلم آمریکا، اعراب و مسلمانان را افراد متعصبی نشان می دهند که تعادل ندارند و احساسات مذهبی دیگران را تحمل نمی کنند؛ اما در حقیقت، عکس این قضیه صادق است.

در بسیاری از حوادث تاریخی، اسلام از مسیحیت و یهودیت، تساهل و تسامح بیشتری نشان داده است. علاوه بر این، صهیونیست ها یهودی هایی بودند که اسراییل را در «سرزمین موعود» فلسطین، به عنوان دولتی که در انحصار «مردم منتخب» است، بنیان گذاشتند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.