دانلود برترین فایل pdf خلاصه کتاب اخلاق حرفه ای در مدیریت رویکرد اسلامی قراملکی

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
7MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1028 بازدید
7,000 تومان 6,000 تومان٪14 تخفیف

دانلود برترین فایل pdf خلاصه کتاب اخلاق حرفه ای در مدیریت رویکرد اسلامی قراملکی

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی :فایل که هم اکنون معرف حضور شما می باشد برترین و جامع ترین فایل pdf خلاصه کتاب اخلاق حرفه ای در مدیریت رویکرد اسلامی قراملکی می باشد. این فایل شامل ۳۵ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب اخلاق حرفه ای در مدیریت رویکرد اسلامی قراملکی

یکی از مباحثی که امروزه در مدیریت مطرح می باشد، این است که اساساً مدیریت بدون مسائل ارزشی و بدون عنایت به مسائل اخلاقی در سازمان معنی ندارد: یعنی نمی توان مدیریت را بدون این مفاهیم اساسی در نظر گرفت.

اخلاقیات واصول اخلاقی از جمله مباحثی است که به کارگیری آن در جامعه مورد تأکید اسلام می باشد. به طوری که پیامبر اسلام )ص( هدف از رسالت خویش را به کمال رساندن مکارم اخلاقی معرفی کرده اند. از این رو اخلاقیات به عنوان مجموعه ایاز ارزش ها، بایدها و نبایدها می تواند نقش مهمی را در مدیریت اثربخش سازمان ها ایفا کند. پژوهش حاضر از نوعکاربردی بوده و با روش توصیفی – تحلیلی انجام شده است.

جامعه آماری پژوهش را قرآن، نهج البلاغه و کتب معتبر روایی تشکیل داده اند. هم چنین، نمونه آماری را مجموعه ای از آیات و روایات که به طور مستقیم و غیرمستقیم با هدفپژوهش ارتباط داشتند، تشکیل داده اند. شیوه نمونه گیری بدین صورت بود که به آیات و روایات ممکن مراجعه و مورد خاص انتخاب شده است.

روش گردآوری اطلاعات، مطالعات کتابخانه ای بوده که برای این کار ، از ابزار فیش برداری استفاده شده است. یافته ها حاکی از آن است که به کارگیری اصول اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی در مدیران سازمان ، موجب افزایش مسئولیت پذیری و افرایش روحیه مشارکتی و تیمی و برپایی عدل و انصاف و صداقت و شفاف سازی قوانین و احترام و رعایت حق یکدیگر در بین کارکنان و مدیران و سازمان می شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.