دانلود پروژه بررسی جهانی شدن و تاثیر آن بر ارزشهای خانواده و جامعه

دانلود پروژه بررسی جهانی شدن و تاثیر آن بر ارزشهای خانواده و جامعه
نوع فایل
word
حجم فایل
293KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
737 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

توضیح فایل:

دانلود پروژه بررسی جهانی شدن و تاثیرآن برارزشهای خانواده و جامعه

دانشجویان و کاربران گرامی : این فایل پروژه بررسی جهانی شدن و تاثیر آن بر ارزشهای خانواده و جامعه است که با فرمت word قابل ویرایش و در ۸۵ صفحه تهیه و آماده دانلود می باشد. این پروژه جهت دریافت درجه کارشناسی رشته علوم تربیتی مدیریت برنامه ریزی آموزشی دردرس سمینار آموزشی تهیه شده است. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

چکیده:

دراین تحقیق کوشش شده است تا بابررسی فرصتها و تهدیدهای پدیده جهانی شدن در فرایند تحول فرهنگ و ارزشها و… علاوه بر تعریفی پویا و باز زاینده ازفرهنگ و ارزش و هویت های فرهنگی و ارزشی و ملی و دینی در عصر جهانی شدن به فرآیندهایی عطف کنیم که امکان جوششی را به فرهنگ این مرز و بوم می بخشد.

که به جای تقلید و انفعال، بستر ابداعات و آفرینش های آتی را رقم زنند. بدون تردید هر جا که سخن از فرهنگ و ارزشهامی شود پای هویت فرهنگی، دین و اخلاقیات نیز به میان می آید.که در این میان دین و اخلاقیات در آخرین موج جهانی شدن از جایگاهی ویژه برخوردارند، که یکی از اساسی ترین موضوعهای مورد بررسی خواهند بود و نیاز به تبیین و بررسی خواهند داشت. به خصوص پدیده انتقال آن ازنسلی به نسل دیگر.

در گذشته این انتقال موروثی صورت می گرفت، اما اینک ماهیت این انتقال از اساس دگرگون شده است و هر جامعه ای ناگزیر است که؛ معیارهای جدید هویت یابی دینی، فرهنگی و اخلاقی را شناخته و خود را با آن همراه سازد.

در چنین شرایطی تمامی نهادهای پرورشی در خانه، مدرسه، مراکز فرهنگی، دانشگاهی و دینی را وادار می سازد تا رسالت شان را بازنگری، باز اندیشی و باز تعریف کنند. تا امکان تعاملات اخلاقی و معنوی ادیان مختلف در جهان را فراهم آورند. نتایج یافته ها نشان می دهدکه در عصر جهانی شدن فرهنگ هر چه بیشتر به شبکه ای زنده و زاینده بدل شده است که:

مدام در حال تطور است و مرگ آن هنگامی رقم خواهد خورد، که به تقلید مسخ گردد. چرا که فرهنگ و ارزشهای فرهنگی حاصل آفرینش نیروهای انسانی و اجتماع است که ظرف و مظروف آن را تعیین می کنند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.