دانلود فایل خلاصه کتاب چه کسی می گوید فیل ها نمی توانند برقصند؟ لوئیس گرستنر

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
341KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
597 بازدید
7,000 تومان 5,800 تومان٪17 تخفیف

دانلود فایل خلاصه کتاب چه کسی می گوید فیل ها نمی توانند برقصند؟ لوئیس گرستنر

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع  pdf خلاصه کتاب چه کسی می گوید فیل ها نمی توانند برقصند؟ لوئیس گرستنر مترجم: مهندس امیر توفیقی می باشد. این فایل شامل ۲۶ صفحه می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.چه کسی می گوید فیلها نمی توانند برقصند؟

چه کسی می گوید فیلها نمی توانند برقصند؟

نویسنده: لوئیس گرستنر
مترجم: امیر توفیقی
این متن خلاصه کتاب است. در ۲۵ صفحه
شرکت های بسیاری بوده اند که در طول تاریخ تا مرحله سقوط و فروپاشی پیش رفته اند. برخی از آنها با کوشش تیم های مدیریتی نوین به طرز معجزه آسایی از نابودی نجات یافته اند . آی بی ام یکی از همین شرکت هاست .
در سال ١٩٩٠ شرکت آی بی ا م با ٣ میلیارد دلار سود خالص بالاترین سود خود را به دست آورد ولی همین شرکت در سال ١٩٩٣ با از دست دادن ١۶ میلیارد دلار در معرض نابودی قرار گرفت . مدیری لایق به نام لوئیس گرستنر در رأس این شرکت قرار گرفت و آن را از سقوط نجات داد و متحول کر د . در این کتاب او داستان این تحول را از زبان خود، و با بیانی ساده و روان تشریح می کند.
حق تکثیر:ت‍ه‍ران‌: ان‍س‍ت‍ی‍ت‍و ای‍زای‍ران‌‏‫، ۱۳۸۴

نقش لوئیس گرستنر در نجات شرکت IBM از بحران

در طول تاریخ کسب وکار مدرن، کمپانی های زیادی تا مرحله سقوط و نابودی پیش رفته اند که بعضی از آنها با تلاش های یک تیم مدیریتی جدید از نابودی نجات یافته اند . IBM نیز کمپانی معروفی است که موفق شد از مرز سقوط باز گردد و دوباره جایگاه خود را در راس صنعت به دست آورد .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.