دانلود تحقیق کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی دوره ابتدایی از نظر معلّمان شهر تهران

دانلود تحقیق کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی دوره ابتدایی از نظر معلّمان شهر تهران
نوع فایل
pdf
حجم فایل
241KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
674 بازدید
5,500 تومان 4,000 تومان٪27 تخفیف

دانلود تحقیق کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی دوره ابتدایی از نظر معلّمان شهر تهران

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf تحقیق جایگاه و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی دوره ابتدایی از نظر صاحبنظران و معلّمان شهر تهران می باشد. این فایل شامل ۱۶ صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

تحقیق کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی دوره ابتدایی از نظر معلّمان شهر تهران

چکیده
پژوهش حاضر به جایگاه و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی دوره ابتدایی از نظر معلمان و صاحبنظران برنام ه ریزی درسی و تکنولوژی آموزشی شهر تهران می پردازد که هدف آن بررسی جایگاه و کاربرد فاوا در چهار بخش تعیین اهداف، تهیه و انتخاب محتوا، روش های یاددهی و یادگیری و فرایند ارزشیابی برنامه درسی دوره ابتدایی می باشد.

این پژوهش تحقیقی زمینه یابی به شمار می آید و برای انجام آن، ۱۲۰ معلم مقطع ابتدایی شهر تهران به صورت نمونه گیری خوشه ای و ۳۰ صاحبنظر برنام ه ریزی درسی و تکنولوژی آموزشی از طریق نمونه گیری در دسترس، از دانشگاه های تهران و سازمان پژوهش و برنام ه ریزی آموزشی انتخاب شدند و به پرسشنامه محقِق ساخته پاسخ داده اند. برای تعیین روایی پرسشنامه از روایی محتوایی و برای برآورد پایایی از آلفای کرونباخ استفاده شده است.

تجزیه و تحلیل داده های به دست آمده از طریق آمار توصیفی)جدول توزیع فراوانی، نمودار فراوانی درصدی و فراوانی درصدی تراکمی( انجام شده است.

نتایج به دست آمده حاکی از آن است که به کمک فاوا می توان اهداف و محتوای متناسب با نیازها و علایق یادگیرندگان، نیازهای جامعه و زندگی روزمره را تعیین و تهیه کرد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.