دانلود پاورپوینت مواد مخدر و انواع ،عوارض و راههای درمان آن

دانلود پاورپوینت مواد مخدر و انواع ،عوارض و راههای درمان آن
نوع فایل
ppt
حجم فایل
7MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
686 بازدید
9,000 تومان 7,500 تومان٪17 تخفیف

توضیح مختصر:

دانلود پاورپوینت مواد مخدر و انواع ،عوارض و راههای درمان آن

قابل توجه کاربران گرامی: فایل حاضر که معرف حضور شماست پاورپوینت مواد مخدر و انواع آن و اعتیاد به مواد مخدر و راههای درمان اعتیاد به این ماده مخرب در ۹۱ اسلاید زیبا  و شامل اعتیاد به مواد مخدر و درمان آن، اعتیاد، مواد مخدر ،اعتیاد به مواد،ترک مواد ،مواد افیونی ،راههای ترک اعتیاد ،معتاد ،تریاک ،حشیش ،اعتیاد به مواد صنعتی ،عوارض اعتیاد ،انواع اعتیاد، مشکلات اعتیاد ،راه پیشگیری از اعتیاد و منابع می باشد.درصورت تمایل می توانید این فایل ازشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مواد مخدر چیست ؟
 Substance

—به هر ماده ای که موجب تغییر در کارکرد طبیعی مغز شود ، ماده مخدر می گویند . این تغییرات می تواند به صورت تغییر در خواب، اشتها، یا بصورت هیجان ، افسردگی ، رفتار نابهنجار , عصبانیت یا اختلال در قضاوت و شعور خود را نشان دهد.

هر چیزی به غیر از غذا ، که به منظور تغییر عملکرد بدن و روان استفاده شود ماده مخدر نام دارد . از آنجا که همه مواد می توانند خلق و روحیه مصرف کننده را تغییر دهند می توان به آنها روان گردان نیز گفت یعنی موادی که باعث تغییر و ایجاد حالات خاص در نحوه تفکر ، احساس و اعمال فرد می شوند

اعتیاد حالتی است که فرد هم از نظر جسمانی و هم از نظر روانی به ماده مخدر وابستگی پیدا می کند ، بطوریکه برای رسیدن به حالت نشئه مجبور است به تدریج مقدار ماده مصرفی را افزایش دهد و در صورت کاهش یا قطع ماده مصرفی به علائم ناراحت کننده ای دچار می شود و به تدریج نسبت به آداب و مسئولیت های خانوادگی و اجتماعی خود بی تفاوت می شود .

پیشگیری اولیه: در این سطحِ پیشگیری افرادی که مشکل ندارند؛ توانایی­هایی برای جلوگیری از وقوع آسیب پیدا می­کنند. در این سطح از بروز آسیب و رفتارهای پرخطر جلوگیری می شود.
پیشگیری ثانویه: در پیشگیری ثانویه، افرادِ بیمار شناسایی شده و تحت درمان قرار می­ گیرند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.