دانلود پاورپوینت مراقبت (برنامه ملی مبارزه با بیماریهای واگیر)

دانلود پاورپوینت مراقبت (برنامه ملی مبارزه با بیماریهای واگیر)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
521 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

دانلود پاورپوینت مراقبت (برنامه ملی مبارزه با بیماریهای واگیر)

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت مراقبت (برنامه ملی مبارزه با بیماریهای واگیر) می باشد .این فایل شامل ۳۰ اسلاید قابل ویرایش زیبا بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت مراقبت (برنامه ملی مبارزه با بیماریهای واگیر)

مراقبت » عبارت از گردآوری، تجزیه و تحلیل، تفسیر و انتشار به هنگام، مستمر و منظم داده های مربوط به سلامتی.

lمهم این است که از این اطلاعات برای مداخله های لازم در نظام سلامت یک جامعه استفاده شود. این مداخله می تواند در زمینه نیازسنجی، برنامه ریزی، اجرا و یا ارزشیابی برنامه های سلامتی باشد.

موشکافی و دقت مداوم در عوامل تعیین کننده بروز وانتشار بیماریها وسایر شرایط ناخوشی

لازم به ذکر است که در فارسی، واژه مراقبت معادل دو لغت انگلیسی Care و Surveillance انتخاب شده است. منظور از مراقبت همان معادل Surveillance می باشد و این مفهوم از مبحث مراقبت بیمار ( مترادف با (Care) تفاوت دارد.

پایش Monitoring انجام و تحلیل روزمره به منظور تعیین تغییرات در محیط یا وضع سلامت جوامع یا اندازه گیری اثر یک مداخله بر روی وضع سلامت یک جمعیت یا محیط که نباید با مراقبت اشتباه شود.

به عنوان مثال می توان کنترل وضعیت ترافیک شهر را یک نظام مراقبت دانست. سازمان های دست اندرکار کنترل ترافیک با ابزارهای گوناگون ( دوربین های مستقر در سطح شهر و یا گزارش واحدهای راهنمایی و رانندگی) به طور مستمر و منظم اطلاعاتی را ارائه می کنند که حاکی از وضعیت ترافیک می باشد.

اندازه گیری های منظم  وزن افراد، حضور و غیاب کلاس های درس، امتحانات کلاسی در طول نیمسال تحصیلی و … نمونه هایی از مراقبت در زندگی روزمره افراد می باشند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.