دانلود جامع ترین فایل طرح جامع شهر گیوی (خلاصه گزارش )

دانلود جامع ترین فایل طرح جامع شهر گیوی (خلاصه گزارش )
نوع فایل
pdf
حجم فایل
7MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1085 بازدید
9,000 تومان 7,800 تومان٪13 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل طرح جامع شهر گیوی (خلاصه گزارش )

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل طرح جامع تفصیلی شهر گیوی (خلاصه گزارش ) می باشد. این فایل شامل۳۸ صفحه  می باشد. و در غالب فرمتpdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

طرح جامع شهر گیوی (خلاصه گزارش )

۱ بررسی و شناخت کلی منطقه و حوزه نفوذ
۱ ۱ تقسیمات سیاسی و موقعیت منطقه مورد مطالعه

استان اردبیل با وسعت ۱۷۸۶۷ کیلومتر مربع بین ۴۷ درجه و ۱۹ دقیقه طول شرقی و ۳۷ درجه ۱۱ دقیقه عرض شمالی در شمال غربی فلات ایران قرار گرفته است . شهر گیوی مرکز شهرستان کوثر واقع در استان اردبیل بوده و از دو ناحیه ۱۹۲ هکتار و ارتفاع آن از سطح دریا در گیوی پایین ۱۴۰۰ / شامل گیوی پایین و گیوی بالا تشکیل یافته است. مساحت آن ۲ متر و گیوی بالا ۱۵۰۰ متر می باشد. شهرستان کوثر تا سال ۱۳۷۵ از بخش های شهرستان خلخال بوده است.

۲ ۱ مشخصات عمده اقتصادی منطقه
در استان اردبیل ۲۹ % از جمعیت را، شاغلین تشکیل می دهند و به علت کوچکی این نسبت و بالا بودن سهم جمعیت غیر شاغل، بار تکفل افراد شاغل نسبتً اسنگین و برابر ۳۹ / ن ۳ف ر مصرف کننده در مقابل هریک نفر شاغل است.

۳ ۱ تعیین روستاهای خدمات گیر مستقیم روزانه
شهرستان کوثر از دو بخش مرکزی و فیروز آباد تشکیل شده است ب. خش مرکزی شامل دو دهستان سنجبد شمالی و سنجبد غربی و بخش فیروز آباد شامل دو بخش زرج آباد و سنجبد جنوبی می شود .شهرگیوی به عنوان تنها نقطه شهری شهرستان در بخش مرکزی واقع در دهستان سنجبد غربی قرار دارد.

محدوده سیاسی شهرستان کوثر به عنوان محدوده مورد مطالعه در برگیرنده چهار حوزه همپیوند اداری – سیاسی در در قالب ۸ طبقه GIS قالب ۴ دهستان است که در مجموع ۶۰۹۸ خانوار را شامل میشود. این میزان خانوار در نرم افزار جمعیتی سطح بندی شده که جایگاه شهر گیوی با ۱۷۲۹ خانوار در بالاترین سطح است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.