دانلود فایل پاورپوینت گریه کن گریه مفیده

دانلود فایل پاورپوینت گریه کن گریه مفیده
نوع فایل
PPT
حجم فایل
590KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
483 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود فایل پاورپوینت گریه کن گریه مفیده

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت با موضوع گریه کن گریه مفیده می باشد. این فایل شامل ۱۰ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده است. امیدواریم سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

گریه کن گریه مفیده

فواید گریه برای حفظ سلامتی و زیبایی

فواید گریه را می دانید یا اینکه شما هم فکر می کنید گریه برای سلامتی مضر است؟ درست است که غم و اندوه عامل بیماری و پیری است اما فراموش نشود که گریه در حد معمول با دفع سموم بدن موجب سلامت بدن و پوست می شود.تحقیقات نشان داده است که گریه هم می تواند برای سلامت خوب باشد، اگر چه تعداد فواید گریه کردن نسبت به فواید خندیدن کم تر است اما قطعا همان تعداد هم نباید نادیده گرفته شود. باید گفت که اگر جلوی اشک های خود را بگیرید این امر منجر به آسیب رساندن به خود است. همانطور که شما هم می دانید عمل گریه کردن اجازه می دهد تا احساسات و تنش ها سرکوب شوند که این امر به از بین بردن استرس، افسردگی و به بهتر کردن خلق و خو کمک می کند.گریه عملی طبیعی، سالم و شفا بخش است.

هر فرد قادر به ریختن ۱۰ اونس اشک و ۳۰ گالن در سال را دارد. این اشک ها می توانند اساسی، اشک رفلکسی و یا روانی و احساسی باشند. اگرچه اشک های حاصل از احساسات حجم بالایی از استرس را دارند، اما باعث آسودگی عنبیه و انتقال این احساس به دیگران را دارد.

فواید گریه برای دفع سموم بدن

گریه علاوه بر اینکه ذهن و احساس افراد را پاک می کند قادر به پاکسازی سموم نیز می باشد. اشک هایی که توسط استرس تولید می شوندبه بدن کمک می کنند تا از مواد شیمیایی افزایش دهنده کورتیزول خلاص شوند. گفتنی است که بسیاری از مواد شیمیایی موجود در گریه های احساسی حاوی پرولاکتین پروتئین و هورمون آدرنوکوتیکو هستند که در د را کاهش می دهد. گریه مانند ادرار و تعریق باعث حذف مواد سمی و محصولات زائد بدن می شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.