دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت آشنایی با روشها و فنون تست زنی

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت آشنایی با روشها و فنون تست زنی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
244KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
847 بازدید
7,000 تومان 5,000 تومان٪29 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت آشنایی با روشها و فنون تست زنی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت آشنایی با روشها و فنون تست زنی می باشد. این فایل شامل ۲۶ اسلاید زیبا سودمند و قایل ویرایش می باشد. و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت آشنایی با روشها و فنون تست زنی

در آزمون های چهار گزینه ای تاکید سوالات بر مفاهیم و جزییات می باشد. بنابراین هنگام مطالعه جهت آمادگی برای این آزمون ها، همه ی نکات درس را بدقت بخوانید. و هیچ قسمتی را رها نکنید. خود را به جای طراح سوال گذاشته، و سعی کنید هیچ نکته ای را از قلم نیندازید.

تست ها از دو قسمت تشکیل شده اند:

۱- صورت سوال (متن پرسش یا تنه سوال)
۲- گزینه ها یا پاسخ های پیشنهادی

فنون تست زنی

تجربه نشان داده است که عموم دانش آموزان گرچه قبل از شرکت در آزمون مطالعات فراوانی داشته اند، اما به دلیل نداشتن آگاهی لازم از اصول تست زنی، نداشتن دقت و سرعت عمل توفیق کامل نصیب آنها نشده است. 

۱- بررسی اجمالی از سوالها داشته باشید.

سوالها را بطور اجمالی بررسی کنید. راهنماییها را به دقت بخوانید و متوجه تعداد و نوع سوالها باشید و وقت خود را بر طبق ارزش سوالها زمان‌بندی کنید. این بررسی اجمالی کمک زیادی می‌تواند به شما داشته باشد و از احتمال بروز اشتباه در درک سوالات جلوگیری نماید. همچنین گام اساسی برای شروع کار تست زنی است.

۲- تقسیم زمان  (زمان را در نظر داشته باشید):

زمان یکی از عواملی است که قبل از تست زدن و پاسخگویی به آزمونهای تستی باید مدنظر باشد. سعی کنید وقت خود را با توجه به ارزش زمان‌بندی کنید. بسیار مهم است که مدت زمانی که برای پاسخگوی به هر سوال در نظر می‌گیرید با مدت زمانی که برای پاسخگویی آن سوال تعیین شده هماهنگ باشد. خوب است برای ایجاد هماهنگی، در منزل شرایطی شبیه به آزمون اصلی بوجود بیاورید و ساعتی که زمان آن قابل تنظیم باشد را در نظر بگیرید و به تعدادی سوال با زمان مشخص پاسخ دهید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.