دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت با عنوان مسیح چه شکلی بود؟

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت با عنوان مسیح چه شکلی بود؟
نوع فایل
ppt
حجم فایل
582KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
676 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت با عنوان مسیح چه شکلی بود؟

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت با عنوان مسیح چه شکلی بود؟ می باشد. این فایل شامل ۳۵ اسلاید زیبا سودمند پر محتوا و قایل ویرایش می باشد. و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

مسیح چه شکلی بود؟

یکی از سوالهایی که زیاد پرسیده میشود این است که  عیسی مسیح (ع) چه شکلی بود؟ در تحقیقی که پیش رو دارید با تصاویر مسیحی در فرهنگ های مختلف و همچنین کتاب مقدس آشنا میشویم.

تصویر مسیح تبدیل به سوژه ای تبلیغی برای مبشران مسیحی شده و در هر منطقه جغرافیایی سعی در ارائه چهره متفاوتی از مسیح کردند تا مسیح و مسیحیت را برای ایشان مقبول تر کنند

مبشرین گلیسا به هر کجا که میرفتند برای سهولت جذب مردم آن دیار به مسیحیت در محتوای دین دست میبردند. مثلا پولس جهت سهولت جذب بت پرستان به مسیحیت ختنه و سپس تمام احکام شریعت را نفی کرد. و همچنین به خاطر اینکه بت پرستان عادت به پرستش خدای محسوس و سه گانه داشتند آموزه عیسی خدایی و  تثلیث را وارد مسیحیت کردند.

همین مکانیسم را مبشران قرون اولیه مسیحی در پیش گرفتند و برای قبولاندن مسیحیت به مردم بت پرست رم چهره مسیحیت را متفاوت ارائه کردند و به گفته ویل دورانت مسیحیت بت پرستی را نابود نکرد بلکه آن را مورد اقتباس قرار داد و آموزه هایی از قبیل تجسد و تثلیث را وارد مسیحیت کرد تا مردم بت پرستی که با پرستش خدای محسوس خو گرفته بودند و خدا را به صورت سه گانه میپرستیدند مقبول تر باشد

در دیباچه کتاب تاریخ مسیحیت اثر اِدوارد گیبون میخوانیم: ((اگر بت پرستی مغلوب مسیحیت شد ، مسیحیت نیز به همان میزان به بت پرستی آلوده گشت. کلیسای روم خداگرایی محض مسیحیان اولیه را . . .  به عقیده خشک و غیرقابل درک تثلیث مبدل کرد.))

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.