دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت نصب ویندوز ۱۰ (رشته کامپیوتر)

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت نصب ویندوز ۱۰ (رشته کامپیوتر)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
907 بازدید
7,000 تومان 5,500 تومان٪21 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت نصب ویندوز ۱۰ (رشته کامپیوتر)

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل پاورپوینت نصب ویندوز ۱۰ (رشته کامپیوتر) می باشد. این فایل شامل ۱۶ اسلاید زیبا آموزنده و قابل ویرایش می باشد و در غالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

ویندوز ۱۰

ویندوز ۱۰ (به انگلیسی: Windows 10) با اسم رمز آستانه/سرآغاز (به انگلیسی: Threshold)

آخرین نسخه سیستم‌ عامل از خانوادهٔ ویندوز ان‌تی شرکت مایکروسافت است و نسخهٔ پس از ویندوز ۸٫۱ به‌شمار می‌آید.  ویندوز ۱۰ نخستین بار در سپتامبر ۲۰۱۴ در کنفرانس بیلد پرده‌برداری شد. این سیستم عامل برای رایانه شخصی، لپ تاپ، دستگاه‌های موبایل (تبلت و تلفن هوشمند) و رایانه‌های شخصی یکپارچه توسعه یافته‌است.

به گفتهٔ ساتیا نادلا، مدیرعامل شرکت مایکروسافت، پس از این سیستم‌عامل، این شرکت سیستم‌عامل دیگری تولید نخواهد کرد.

نسخهٔ پیش‌نمایش فنی

پیش‌ نمایش فنی (به انگلیسی: Windows Technical Preview) نسخه‌ای از ویندوز ۱۰ است که توسعه‌دهندگان، شرکت‌ها و کاربران علاقه‌مند می‌توانند آن را آزمایش کنند و بازخوردشان را به مایکروسافت بفرستند؛ در این نسخه کاربران مجبورند به‌روزرسانی‌های ویندوز را دریافت کنند.
مایکروسافت در نسخهٔ پیش‌نمایش فنی از کاربران برای طراحی نسخهٔ نهایی ویندوز ۱۰ یاری می‌گیرد. این نسخه از ویندوز تاکنون بیش‌از ۱٫۵ میلیون کاربر در سراسر جهان و بیش‌از دویست هزار بازخورد از طریق «برنامهٔ ویندوز اینسایدر» داشته‌ است که با یاری از این بازخوردها توانسته‌ است بیش از ۱۳۰۰ باگ را از بین ببرد.

مایکروسافت در این‌باره می‌گوید: «گزارش‌هایی که شما به ما می‌فرستید، دربارهٔ کرش‌های ناگهانی و مشکل‌های موجود و همچنین بازخوردتان در بهتر کردن محصول به ما یاری می‌دهد. بارزترین نمونه در این زمینه، هنگامی است که آیکون وان‌درایو در مرورگر فایل ویندوز جایگزین آیکون اوت‌لوک می‌شد! و با کمک افراد با مهارتی که در ویندوز اینسایدر حضور دارند، به ما در پیدا کردن و رفع این مشکل کمک شد».

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.