دانلود مقاله نگرش دانشجویان علوم پزشکی یزد در خصوص نقش پاورپوینت در آموزش

دانلود مقاله نگرش دانشجویان علوم پزشکی یزد در خصوص نقش پاورپوینت در آموزش
نوع فایل
pdf
حجم فایل
500KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
567 بازدید
6,000 تومان 4,500 تومان٪25 تخفیف

دانلود مقاله نگرش دانشجویان علوم پزشکی یزد در خصوص نقش پاورپوینت در آموزش

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf مقاله نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یزد در خصوص نقش پاورپوینت در آموزش می باشد. این فایل شامل ۱۰ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

چکیده

سابقه و اهداف :پ اورپوینت نرم افزاری است که جزء اصلی ارائه در سالنهای سخنرانی، اتاقهای کنفرانس و کلاس های دانشگاه شده است. مطالعات زیادی درباره پاورپوینت در کلاس انجام شده است. با توجه به نتایج متناقض و ادعاهای آنها این مطالعه نگرش دانشجویان درباره نقش پاورپوینت در آموزش را بررسی کرده است.
روش بررسی :

این مطالعه مقطعی بر روی ۱۹۶ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد انجام شد ا. طلاعات مورد و آزمونهای من ویتنی، کروسکال والیس و همبستگی SPSS نیاز از طریق پرسشنامه جمع آوری شد .دا ده ها با نرم افزار پیرسون آنالیز شدند .

۵۳ %دانشجویان / ۸۱ % دانشجویان خلاصه نویسی در پاورپوینت را مفید می دانند؛ ضمنًا ۶ / یافتهها: این مطالعه نشان داد که  ۴۹ % دانشجویان با این نقد که این / مایل بودند برخی اسلایدها به صورت خلاصه و برخی با جزییات کامل تهیه شوند. ۶۸ % دانشجویان تمایل به / جلسات دانشجو را به عدم فعالیت تشویق میک نند با استفاده از این نرم افزار مخالف بودند؛ البته بحث بیشتری در کلاس ها داشتند.

۴۶ %) با این ادعا که جلسات پاورپوینت از پیش تعیین شده هستند با استفاده از آن مخالف بودند. / دانشجویان این مطالعه  آنالیز همبستگی نشان داد با افزایش سن و نیز افزایش تعداد ترم های گذرانده شده دانشجویان بیشتر معتقدند که پاورپوینت یادگیرنده را به عدم فعالیت تشویق میکند.
نتیجه گیری :نتایج این مطالعه نشان داد دانشجویان با انتقادات موجود درباره پاورپوینت مخالف بودند. اما با توجه به امکانات و شرایط باید در پی تهیه پاورپوینتهای مناسب برای ارائه آموزش موفق و اثربخش بود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.