دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت تحلیل SWOT شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت تحلیل SWOT شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون
نوع فایل
PPT
حجم فایل
259KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
914 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت تحلیل SWOT شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت با موضوع: پروژه درس مدیریت استراتژیک تحلیل SWOT شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون می باشد. این فایل شامل ۱۴ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

تحلیل SWOT شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون

تاریخچه شرکت:

شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون ( سهامی خاص ) واقع در بیستون ، کیلومتر ۳۰ جاده کرمانشاه – همدان در تاریخ ۱۳۴۴/۱۲/۰۵ تحت شماره ۲۶۰ در شهر کرمانشاه به ثبت رسیده و در سال ۱۳۴۶ با تولید انواع فرآورده های لبنی شامل شیر ، ماست ، کره و روغن مورد بهره برداری قرار گرفت در حال حاضر انواع فرآورده های لبنی در حال فعالیت می باشد. در سال ۱۳۸۹ سهام این شرکت به میزان ۸۲/۱۶ درصد به شرکت طاهرنیروی پارسیان (بخش خصوصی) انتقال یافت.

شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون به عنوان اولین تولید کننده انواع فرآورده های لبنی در غرب کشور ، با حدود نیم قرن فعالیت،نقش موثر و اساسی در توسعه و گسترش بخش دامپروری منطقه غرب داشته است ، این شرکت با تولید انواع فرآورده های لبنی بشرح ذیل:

انواع شیرپاستوریزه، انواع ماست، انواع دوغ، کره ، روغن حیوانی ،  پنیر و سایر محصولات شرکت نقش مؤثری در تأمین سلامت جامعه و رونق اقتصاد منطقه دارد.

شرکت شیر و لبنیات پاستو ریزه بیستون یک شرکت عملگر است و همواره تلاش کرده است رابطه سودمندی با گروههای ذینفع (مشتریان، کارکنان، عرضه کنندگان مواد اولیه، سهامداران، دولت و جامعه) داشته باشد و آن را بهبود بخشد.

ما در رویای خود دیدگاه بلند مدت داریم و همین امر باعث می شود که هیچگاه در قالب دوره های کوتاه مدت نیندیشیم، هیچگاه کیفیت را فدای کمیت نکنیم و همواره همه کارکنان را تشویق نماییم تا در راه تامین نیازهای گروههای ذینفع شرکت و ارضای آنها از هیچ کوششی دریغ نکنند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.