دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت خلاصه کتاب عکاسی هنر میان مایه پیربوردیو

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت خلاصه کتاب عکاسی هنر میان مایه پیربوردیو
نوع فایل
ppt
حجم فایل
208KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
570 بازدید
8,000 تومان 6,800 تومان٪15 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت خلاصه کتاب عکاسی هنر میان مایه پیربوردیو

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت خلاصه کتاب عکاسی هنر میان مایه نویسنده : پیر بوردیو درس : جامعه شناسی هنر می باشد. این فایل شامل ۶۷ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد. و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت خلاصه کتاب عکاسی هنر میان مایه پیربوردیو

پژوهش بوردیو درباره عکاسی بخشی از نظریه او درباره سرمایه فرهنگی است که همراه سرمایه نمادین ، سرمایه اقتصادی و سرمایه اجتماعی ، پایگاه اجتماعی را می سازند .

از نظر او مهمترین عامل در حفظ و تداوم پایگاه اجتماعی فرد ، انتقال سرمایه فرهنگی است .که عمدتا با ابزار آموزش و پرورش و آموزش عالی به دست می آید که البته طبقات حاکم نیز با این ابزار  به بازتولید و تثبیت موقعیت خود در جامعه می پردازند. نظریه لایه بندی اجتماعی بوردیو در ادامه نظریه ی وبر است .

از نظر بوردیو افرادامروزه وجه تمایز خود را نه در عوامل اقتصادی و شغلی بلکه بر پایه سلیقه های فرهنگی ، مصرف و گذران اوقات فراغت می بینند

هرچندروند همانندی سبکهای زندگی به چشم می خورد امادر نظریه بوردیو ، تفاوتها وجود دارندو سرمایه فرهنگی ابزاری است نزد طبقات بالای جامعه برای حفظ نابرابریهای اقتصادی ، سیاسی و اجنماعی.

هنر میان مایه که از هنر نخبگان جداست و متعلق به طبقه متوسط است که مابیت نخبگان و عوام قرار می گیرند .

نخستین نقد فرهنگ انبوه به مکتب فرانکفورت تعلق داشت که معتقد بودند فرهنگ انبوه منحط است و برتری با هنرهای زیبا و فرهنگ عالی است .

در نظریه بوردیو ترجیحهای فرهنگی بسته به پس زمینه ی طبقاتی است .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.