دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان (e-CRM)

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان (e-CRM)
نوع فایل
PPT
حجم فایل
371KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
161 بازدید
7,000 تومان 5,500 تومان
افزودن به سبد خرید
  خرید این محصول

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان (e-CRM)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان (e-CRM) می باشد. این فایل شامل ۲۵ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان (e-CRM)

 ابزارهای مدیریت روابط با مشتریان، لوازم انتهایی یک سازمان به شمار می‌آیند.  (لوازمی که ارتباطات سازمان با محیط خارج و مشتریان را فراهم می‌آورند).

هدف از به کارگیری آنها، تسهیل جمع‌آوری، طبقه‌بندی  و ذخیره‌سازی، تحلیل و توزیع اطلاعات در سراسر سازمان درباره مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه می‌باشد. این فرآیند، در خلال مراحل بازاریابی، فروش و خدمات پس‌از فروش واقع می‌گردد.

سطوح مدیریت روابط با مشتریان:

  • الف) مدیریت استراتژیک روابط با مشتریان
  • ب) مدیریت عملیاتی روابط با مشتریان
  • ج) مدیریت ساختاری روابط با مشتریان
  • د) مدیریت تحلیلی روابط با مشتریان

رویکردی به توسعه استراتژی‌های CRM

فاز ۱: شناسایی عوامل ارزش‌‌آفرین

  •   بررسی بازار موجود
  •   گروه بندی مشتریان
  •   عوامل ارزش‌آفرین در صنعت مربوطه
  •   عوامل ارزش‌آفرین برای مشتریان
  •   عوامل ارزش‌آفرین برای خدمات

فاز۲: فرموله کردن استراتژی CRM (در سایه گروه‌بندی مشتریان)

  •     ترجیحات در روابط
  •   ترجیحات در کانال‌های ارتباطی
  •   ترجیحات در کالاها و خدمات
  •   ترجیحات در خدمات مشتریان

فاز۳: عملیاتی کردن استراتژی CRM در سایه گروه بندی مشتریان

  •   خدمات و فروش
  •   مدیریت فرآیندهای مشتریان
  •   استانداردهای تجارب مشتریان
  •   مدیریت اطلاعات مشتریان

عوامل بحرانی موفقیت

  • ۱-   حمایت مالی عملیات
  • ۲-   ترسیم مدل مفهومی
  • ۳-   بودجه
  • ۴-   گردآوری نیازمندی‌ها
  • ۵-   ترسیم نقشه داده‌ها
  • ۶-   انتخاب صحیح ابزارها
  • ۷-   تأمین خواسته‌های کاربران و تست کارایی سیستم

چهار روش افزایش بهره‌وری در نقاط تماس مشتریان با سازمان

  • Communication
  • Efficiency
  • Effectiveness
  • Decision-Making

مطالعه بیشتر

   راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.