دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان (e-CRM)

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان (e-CRM)
نوع فایل
PPT
حجم فایل
371KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
552 بازدید
7,000 تومان 5,500 تومان٪21 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان (e-CRM)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان (e-CRM) می باشد. این فایل شامل ۲۵ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان (e-CRM)

 ابزارهای مدیریت روابط با مشتریان، لوازم انتهایی یک سازمان به شمار می‌آیند.  (لوازمی که ارتباطات سازمان با محیط خارج و مشتریان را فراهم می‌آورند).

هدف از به کارگیری آنها، تسهیل جمع‌آوری، طبقه‌بندی  و ذخیره‌سازی، تحلیل و توزیع اطلاعات در سراسر سازمان

درباره مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه می‌باشد. این فرآیند، در خلال مراحل بازاریابی، فروش و خدمات پس‌از فروش واقع می‌گردد.

سطوح مدیریت روابط با مشتریان:

  • الف) مدیریت استراتژیک روابط با مشتریان
  • ب)  عملیاتی روابط با مشتریان
  • ج) مدیریت ساختاری روابط با مشتریان
  • د)  تحلیلی روابط با مشتریان

رویکردی به توسعه استراتژی‌های CRM

فاز ۱: شناسایی عوامل ارزش‌‌آفرین

  •   بررسی بازار موجود
  •   گروه بندی مشتریان
  •   عوامل ارزش‌آفرین در صنعت مربوطه
  •  ارزش‌آفرین برای مشتریان
  •   عوامل ارزش‌آفرین برای خدمات

فاز۲: فرموله کردن استراتژی CRM (در سایه گروه‌بندی مشتریان)

  •     ترجیحات در روابط
  •   ترجیحات در کانال‌های ارتباطی
  •    در کالاها و خدمات
  •   ترجیحات در خدمات مشتریان

فاز۳: عملیاتی کردن استراتژی CRM در سایه گروه بندی مشتریان

  •   خدمات و فروش
  •   مدیریت فرآیندهای مشتریان
  •   استانداردهای تجارب مشتریان
  •   مدیریت اطلاعات مشتریان

عوامل بحرانی موفقیت

  • ۱-   حمایت مالی عملیات
  • ۲-   ترسیم مدل مفهومی
  • ۳-   بودجه
  • ۴-   گردآوری نیازمندی‌ها
  • ۵-   ترسیم نقشه داده‌ها
  • ۶-   انتخاب صحیح ابزارها
  • ۷-   تأمین خواسته‌های کاربران و تست کارایی سیستم

چهار روش افزایش بهره‌وری در نقاط تماس مشتریان با سازمان

  • Communication
  • Efficiency
  • Effectiveness
  • Decision-Making

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.